برترین‌های مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر مشخص شدند
کد خبر: 3977112
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

برترین‌های مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر مشخص شدند

مراسم اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر ۲۱ خرداد ماه در سالن ورزشی مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

برترین‌های مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر مشخص شدند

علی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری‏‏، روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر و خبرنگار افتخاری ایکنا گفت: مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر با حضور ۳۰۰ بازیکن (۲۹ تیم) در دو رده سنی متولدین ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ و متولدین ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ برگزار شد.

وی ادامه داد: مرحله گروهی این مسابقات در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ برگزار و بدلیل شرایط کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان مسابقات تعلیق شد. مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

ارشدی‌فر گاموری بیان کرد: در رده سنی متولدین ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ سیزده تیم در چهار گروه با هم به رقابت پرداختند و ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند؛ در مرحله نیمه نهایی تیم مسجد صاحب‌الزمان با شکست 8 بر 3 تیم مهدیه صاحب‌الامر(عج) به فینال مسابقات راه یافت، همچنین تیم مسجد جامع لسان توانست یک بر صفر حسینیه باب الحوائج را شکست داده و راهی فینال مسابقات شود. در فینال مسابقات این رده سنی تیم مسجد صاحب‌الزمان(عج) با نتیجه 5 بر 2 قهرمان مسابقات شد و تیم مسجد جامع لسان به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی افزود: امیر عباس ذاکری با ۲۱ گل از تیم مسجد صاحب الزمان (عج) آقای گل مسابقات شد. تیم مسجد زین العابدین علیه‌السلام کوی آزادگان به‌عنوان تیم اخلاق معرفی و عباس پرویز از تیم مسجد صاحب الزمان (عج) با ۷ گل خورده به‌عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد.

روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر بیان کرد: در رده سنی متولدین 1384 و 1385 شانزده تیم در چهار گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند. از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی رفت. پس از این مرحله چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در مرحله نیمه نهایی مسجد زین العابدین (ع) 5 بر سه بر تیم مسجد جامع ناحیه غلبه کرد و راهی فینال شد. تیم مهدیه صاحب الامر (عج) نیز 4 بر 2 موسسه قرآنی سابقون الف را شکست داد و به فینال رسید. در فینال مسابقات دو تیم در وقت قانونی به نتیجه مساوی یک بر یک رسیدن و در ضربات پنالتی تیم مسجد زین‌العابدین(ع) کوی آزادگان 4 بر 3 تیم مهدیه صاحب الامر (عج) را شکست داد و در مجموع با نتیجه 5 بر 4 قهرمان مسابقات در این رده سنی شد. 

وی اضافه کرد: همچنین آقای گل این رده سنی محمد حسین صیدی با ۹ گل از موسسه قرآنی بود. تیم اخلاق شهرک شهید رجایی بندر ماهشهر و بهترین دروازه‌بان رضا جلالی‌دوست از تیم مسجد زین العابدین (ع) با ۵ گل خورده بود.

گاموری گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات که روز جمعه ۲۱ خردادماه در سالن ورزشی مصلی برگزار شد، امام جمعه بندر ماهشهر، فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر، منوچهر حیاتی رئیس هیئت فوتبال شهرستان، مصطفی عساکره (مربی استعدادیابی باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در بندر ماهشهر )‏، مجتبی شریفی رئیس روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی، محمود قنواتی مسئول شورای قرآنی و حاج عبدالحسین قنبری و احمد احمدزاده اعضای هسته سیاست‌گذاری شورای قرآنی حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha