برنامه‌های روشنگرانه مؤسسات قرآنی خوزستان در آستانه انتخابات
کد خبر: 3977386
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴

برنامه‌های روشنگرانه مؤسسات قرآنی خوزستان در آستانه انتخابات

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان گفت: در روزهای منتهی به انتخابات، موسسات قرآنی در سطح استان اقدام به برگزاری نشست‌های بصیرتی به منظور جذب حداکثری افراد، برگزاری جشن‌ها و مسابقات برای رأی‌اولی‌ها کرده‌اند.

برنامه‌های روشنگرانه مؤسسات قرآنی خوزستان در آستانه انتخاباتسیده مریم موسوی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره برنامه‌های مؤسسات قرآنی خوزستان در آستانه انتخابات گفت: در روزهای منتهی به انتخابات، موسسات قرآنی ما در سطح استان اقدام به برگزاری نشست‌های بصیرتی به منظور جذب حداکثری افراد برای مشارکت در انتخابات کردند.

وی ادامه داد: این نشست‌ها بعضا حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و برخی نیز به صورت مجازی برگزار شد. با نزدیک شدن زمان انتخابات، نشست‌های بصیرتی مؤسسات قرآنی، به صورت فعالانه و پررنگ ادامه دارد.

موسوی‌زاده گفت: یکی از برنامه‌های پیشنهادی اتحادیه به مدیران مؤسسات، برگزاری جشن دختران رأی‌اولی با توجه به دهه کرامت است. در همین راستا مؤسسات ما جشن‌های روز دختر و رأی‌اولی‌ها را در شهرهای مختلف همچون اهواز، شوش، شوشتر، اندیمشک، هفتکل، ماهشهر و ... برگزار کردند. این برنامه‌ها با سخنرانی و تقدیم هدایا به دختران همراه بود. یکی دیگر از برنامه‌های مؤسسات، برگزاری مسابقه عکاسی رأی‌اولی‌ها است. 

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مؤسسات، برگزاری دو نشست مدیران مؤسسات در فضای مجازی با موضوع راه‌های افزایش مشارکت و تبادل تجربیات بوده است.

انتهای پیام
captcha