انتخابات سرنوشت‌سازی پیش رو است / در انتخاب اعضای شورای شهر دقت کنیم
کد خبر: 3977632
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

انتخابات سرنوشت‌سازی پیش رو است / در انتخاب اعضای شورای شهر دقت کنیم

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ما در آستانه انتخابات سرنوشت سازی هستیم، چرا که تمامیت نفاق و دورویی در خطر است و از آن طرف تمامیت دین و انقلاب در خطر است، گفت: به همان میزانی که بر سر کار آمدن یک دولت جوان حزب‌اللهی مهم است، حضور حداکثری نیز مهم است.

انتخابات سرنوشت سازی پیش رو است / در انتخاب اعضای شورای شهر دقت کنیمبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در همایش تجلیل از کانون‌های مساجد برتر خوزستان و رابطان شهرستان‌ها که امروز ۲۵ خرداد در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، حُسن خلق، فرو بردن خشم و چشم‌پوشی از خطاهای دیگران را سه رفتار مهم دینی و نشانه بزرگواری افراد برشمرد و گفت: این ویژگی‌ها باید در زندگی ما بروز و ظهور داشته باشد و به ویژه در مساجد سرلوحه رفتارهای ما باشند.

 وی در ادامه به بیان ویژگی‌های مسجد تراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ما به دنبال این هستیم که مساجد استان با محوریت محله در تراز انقلاب فعالیت کنند. ۸۰ سر فصل برای اینکه یک مسجد در تراز انقلاب اسلامی قرار بگیرد وجود دارد. به دنبال این هستیم که مسجد تراز را در کل استان رقم بزنیم.

موسوی‌فرد در ادامه انتخابات را مهمترین پیچ تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ما در آستانه انتخابات سرنوشت‌سازی هستیم، چرا که تمامیت نفاق و دورویی در خطر است و از آن طرف تمامیت دین و انقلاب در خطر است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تصریح به اینکه خوب عمل نکردن برخی از مسئولان، موجب دلسردی عده‌ای از مردم شده است، گفت: به همان میزانی که بر سر کار آمدن یک دولت جوان حزب‌اللهی مهم است، حضور حداکثری نیز مهم است. دشمن در روزهای باقی مانده تمام تلاش خود را به میدان می‌آورد. ما نیز باید هوشیار باشیم.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به انتخابات شورای شهر با اشاره به انتشار فهرست‌های متعدد انقلابی، گفت: بنای ما به این نیست و مردم سرگردانند. باید دقت کنیم اگر ۱۳ نفری که انتخاب می‌شوند، هم‌صدا، کارآمد و شایسته نباشند هیچ اتفاقی در شورای شهر نخواهد افتاد.

انتهای پیام
captcha