اجرای طرح‌ تخصصی حفظ قرآن در دزفول
کد خبر: 3981797
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

اجرای طرح‌ تخصصی حفظ قرآن در دزفول

معاون قرآنی مؤسسه ثارالله دزفول از اجرای طرح تخصصی حفظ قرآن نور البیان در این مؤسسه خبر داد و گفت: هدف از اجرای طرح، آغاز یک کار تخصصی در زمینه حفظ قرآن با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن است.

اجرای طرح‌ تخصصی حفظ قرآن در دزفول /علیرضا اسفنده، معاون قرآن مؤسسه ثارالله دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از پایان طرح قرآنی نورالبیان در این مؤسسه خبر داد و گفت: ثبت‌نام این طرح که موضوع آن حفظ قرآن است، از نیمه‌ بهمن آغاز شد و 100 نفر در آن نام نویسی کردند.

وی در توضیح فرآیند اجرای طرح گفت: در ابتدا آزمونی برگزار شد و از بین شرکت کنندگان 48 نفر توانمندی خود را در زمینه حفظ نشان دادند. با شروع دوره حدود 12 نفر که حافظ جزء بودند نیز به این تعداد پیوستند. در ادامه طرح 32 نفر موفق شدند یک یا دو جزء حفظ کنند و افرادی که بعدا ملحق شدند محفوظات قبلی خود را تثبیت و یک یا دو جزء دیگر نیز حفظ کردند.

اسفنده با بیان اینکه این دوره به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، ادامه داد: علی ظفری، علی رجبی، رضا امین‌زاده و دانیال فرحانی مربیان این دوره بودند که همگی حافظ کل قرآن هستند.

وی با بیان اینکه این دوره زیر نظر مؤسسه ثارالله دزفول برگزار شد، گفت: اختتامیه دوره با حضور حسن فضیلت‌پناه، مدیرعامل مؤسسه برگزار شد و طی آن از 32 نفری که موفق به حفظ قرآن شده بودند قدردانی شدند. هدف از اجرای طرح، آغاز یک کار تخصصی در زمینه حفظ قرآن با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن است.

معاون قرآن مؤسسه ثارالله دزفول در پایان اعلام کرد: ثبت‌نام نور البیان 2 آغاز شده است و 15 تیر افتتاحیه طرح برگزار می‌شود. در این دوره، بانوان نیز شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha