آغاز کلاس‌های حفظ قرآن نورالبیان ۲ در دزفول
کد خبر: 3983009
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

آغاز کلاس‌های حفظ قرآن نورالبیان ۲ در دزفول

معاون قرآنی موسسه ثارالله دزفول از آغاز کلاس‌های حفظ قرآن طرح نور البیان ۲ خبر داد.‌

آغاز کلاس‌های حفظ قرآن نور البیان ۲ از امروز در دزفول (آماده)علیرضا اسفنده، معاون قرآنی موسسه ثارالله دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از آغاز طرح نورالبیان ۲ در این موسسه خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این طرح حفظ قرآن با حضور خانواده‌ها و قرآن آموزان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ نفر برای شرکت در این طرح نام نویسی کردند، گفت: از این افراد آزمون حضوری به عمل آمد و ۷۰ نفر جهت شرکت در کلاس‌های جدید نورالبیان پذیرفته شدند. تعدادی دیگر که در آزمون امتیاز لازم را کسب نکردند، در کلاس‌های روخوانی و روانخوانی ثبت‌نام شدند تا برای ورود به دوره حفظ آمادگی پیدا کنند.

اسفنده همچنین اظهار کرد: شرط سنی شرکت در دوره نورالبیان ۹ تا ۱۶ سال است و تعدادی از متقاضیان این شرط سنی را نداشتند و برخب نیز مربوط به شهرهای و استان‌های دیگر بودند.

معاون قرآنی موسسه ثار الله دزفول با اعلام اینکه کلاس‌های نورالبیان ۲ از امروز شنبه ۱۹ تیر رسما آغاز شدند، افزود: این قرآن آموزان توسط ۴ نفر مربی آموزش داده می شوند و در این دوره جزء ۳۰ و جزء ۱ قرآن کریم را حفظ خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح نورالبیان ۱، تجربه بهتری برای اجرای این طرح داریم. کلاس‌های این دوره، دو روز در هفته به صورت حضوری و در صورت نیاز به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

اسفنده درباره حضور دختران در این دوره گفت: از بین شرکت کنندگان این طرح، تعداد ۱۵ نفر از خواهران نیز در این دوره‌ حضور می‌یابند‌.

انتهای پیام
captcha