برگزیدگان خوزستانی مهرواره «محله همدل» معرفی شدند
کد خبر: 3984364
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

برگزیدگان خوزستانی مهرواره «محله همدل» معرفی شدند

چهار خوزستانی از شهرستان‌های دزفول، خرمشهر و رامهرمز موفق شدند با کسب بالاترین امتیاز مهرواره «محله همدل» در استان به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

برگزیدگان خوزستانی مهرواره «محله همدل» معرفی شدندبه گزارش ایکنا از خوزستان، برگزیدگان خوزستانی مهرواره «محله همدل» معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، رضا آیت از دزفول، مجید قنواتی از رامهرمز، سید عزیز الله پژوهیده از دزفول و عباس محاوی از خرمشهر موفق شدند با کسب بالاترین امتیاز آرای داوران و مردم به مرحله کشوری راه یابند.

به گفته حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی، معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خوزستان مهرواره «محله همدل» پیش از ماه مبارک رمضان با هدف شناسایی مجموعه‌های مردمی فعال در مناطق و معرفی خدمات آنها به مسئولان استان و شهرستان برگزار شد. برای این کار سامانه‌ای تعریف و فراخوان آن اعلام شد و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مساله از مشکلات محلات استان ارسال شدند. این مشکلات در زمینه‌های مختلف اجتماعی، خدمات‌رسانی، فرهنگی و اقتصادی بودند. کنش‌گران فرهنگی با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و خیرین برای رفع این مشکلات اقدام کردند. بعد از ثبت مسئله محلات خود، گزارش حل مسأله را ارسال کردند که در این مرحله ۱۳۰۰ گزارش حل مسئله ارسال شد.

در شهرستان‌ها، هیئت‌های داوری با حضور ائمه جمعه، فرمانده‌هان سپاه و مسئولان استانی تشکیل شد و این طرح‌ها شهرستان به شهرستان احصا و بررسی شدند و در نهایت ۴۰ اثر به استان رسید. در مرحله استانی، هیئت داوری متشکل از نمایندگانی از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سپاه، حوزه علمیه، بنیاد خاتم‌الاوصیا و اوقاف تشکیل شد، آثار مورد داوری قرار گرفت و ۱۸ حل مسئله پذیرفته شدند و در نهایت بر اساس آرای هیئت داوران و مردم، ۴ اثر برای ارسال به مرحله کشوری تأیید شدند.

انتهای پیام
captcha