اجرای طرح نذر قربانی ویژه عید قربان برای کمک به نیازمندان خوزستانی
کد خبر: 3985384
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰

اجرای طرح نذر قربانی ویژه عید قربان برای کمک به نیازمندان خوزستانی

مدیرکل امداد خوزستان ضمن تبریک عید سعید قربان ، از مردم نیکوکار برای مشارکت مردمی برای کمک به نیازمندان در قالب طرح قربانگاه و عمل به سنت حسنه قربانی در عید سعید قربان دعوت کرد.

اجرای طرح نذر قربانی ویژه عید قربان برای کمک به نیازمندان خوزستانیبه گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از کمیته امداد خوزستان، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با تشریح جزئیات طرح نذر قربانی گفت: این طرح در راستای مفاهیم دینی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

وی افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود را در عید سعید قربان دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

شیبه با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم نیکوکار در روز عید قربان گفت: 250 پایگاه ثابت و سیار با همکاری ادارات و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و قربانی‌های خیران و مردم نیکوکار استان است.

وی گفت: بر اساس تعاملی که با اداره کل دامپزشکی انجام‌شده و به‌ منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده برای مردم خیر استان، پایگاه‌های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت و کنترل دقیق بهداشتی برپا می‌شود و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها، قربانی‌های خود را با قیمت مصوب تهیه و به دست نیازمندان برسانند.

شیبه با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد سراسر استان خوزستان نیز از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست استان هستند، افزود: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.

مدیرکل امداد خوزستان با دعوت از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه، خاطرنشان کرد: کد دستوری #۰۶۱*۱*۸۸۷۷* و شماره کارت 6037991899940575 نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح قربانگاه پیش‌بینی شده است.
شیبه در پایان به مشارکت کم‌نظیر مردم خیر در عید قربان سال گذشته اشاره کرد و افزود: این امر با مشارکت گسترده خیرین مساجد، مراکز نیکوکاری، پیش‌بینی می‌شود دریافت نذورات درعید قربان امسال افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha