چاپ و توزیع 1.5 میلیون نسخه قرآن در دار البر دبی
کد خبر: 3985965
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

چاپ و توزیع 1.5 میلیون نسخه قرآن در دار البر دبی

انجمن دار البِر دبی اعلام کرد که در راستای آرمان‌های خود در راستای تقویت و تحکیم جایگاه کتاب خدا، طی هفت سال اخیر یک و نیم میلیون نسخه قرآن کریم را چاپ و در داخل و خارج امارات توزیع کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الرؤیه، انجمن دارالبر دبی اعلام کرد که طی همکاری و هماهنگی با مرکز چاپ قرآن کریم محمد بن راشد در دبی، چاپ و توزیع 1.5 میلیون نسخه از قرآن کریم را با موفقیت به پایان رسانده است.

مرکز محمد بن راشد از سال 2014 مسئولیت کار چاپ قرآن کریم با توجه به جدیدترین روش‌های فنی و بالاترین استانداردهای روز را برعهده گرفت.

محمد سهیل المهیری، مدیر عامل انجمن دار البر و هیئت همراه او روز جمعه از مرکز چاپ قرآن کریم محمد بن راشد دبی بازدید کردند تا راه‌های توسعه شراکت راهبردی میان این دو نهاد را مورد بررسی قرار دهند.

المهیری در دیدار با مسئولان مرکز محمد بن راشد بر اهمیت و ارزش کار مشارکتی میان انجمن دار البر با این مرکز برای تقویت و تحکیم جایگاه کتاب خداوند در قلب‌ها و جان‌ها و آگاهی بخشی به نسل‌های بعدی و همچنین حفظ و نگهداری از قرآن تأکید کرد و گفت: این افتخار بزرگی برای دو طرف است که در طول هفت سال گذشته تلاش‌های فشرده‌ای را در این زمینه انجام داده‌اند.

وی افزود: چاپ نسخ قرآن کریم و توزیع آن میان مسلمانان در داخل و خارج امارات به گونه‌ای که کشورها و مناطق وسیعی از جهان را تحت پوشش قرار دهد، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن دار البر و فعالیت‌ها و دستاوردهای دینی و اجتماعی آن از زمان تأسیس در 42 سال قبل تاکنون بوده است.

فیصل سالم بن حیدر، از مسئولان مرکز محمد بن راشد هم به نوبه خود گفت: این مرکز تخصصی در تلاش است شبکه مشارکت‌های ملی راهبردی خود را در راستای خدمت به کتاب خداوند از طریق حفظ قرآن کریم و حمایت از حافظان و با تهیه نسخه‌هایی از قرآن با كیفیت عالی توسعه دهد تا به آموزه‌ها و ارزش‌های دین اسلام عمل کرده باشد. از همین رو ما بر اهمیت روزافزون مشارکت بین مرکز و انجمن دارالبر تأکید می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha