کلینیک کاردرمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی راه‌اندازی شد
کد خبر: 3986045
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

کلینیک کاردرمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی راه‌اندازی شد

مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از راه‌اندازی و آغاز فعالیت کلینیک کار درمانی جهاددانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، محمد طالبی، مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام خبر راه‌اندازی و آغاز فعالیت کلینیک کار درمانی، افزود: کار درمانی یا آکیوپیشنال تراپی یا ارگوتراپی یکی از شاخه‌های توانبخشی است که به‌عنوان رشته‌ای کل‌نگر تمامی ابعاد روحی، روانی و جسمانی یک بیمار و تأثیرات جانبی مختلفی که بر روی عملکرد فردی و اجتماعی وی می‌گذارد را در نظر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کلینیک کاردرمانی خدمت‌رسانی به تمام گروه‌های سنی بدون محدودیت را در دستو کا دارد، اضافه کرد: تلاش بر این است برنامه‌های کاردرمانی در قالب فعالیت‌های طبیعی روزمره قرار گیرد.

طالبی ادامه داد: مشکلات افرادی که با کاردرمانی مراجعه می‌کنند دامنه وسیعی نظیر صدمه، تصادف، فشار روانی، بیماری جسمی، اختلال عاطفی، رشد و اختلالات مادرزادی را در برمی‌گیرد. به علت گستردگی فعالیت‌ها و خدمات کاردرمانی مراجعان کار درمانی بخش‌های مختلف از گروه‌های نوزادان، کودکان و سالمندان با اختلالات متفاوت را شامل می‌شود و تمامی افرادی که نیازمند دستیابی به استقلال در عملکردها خود هستند به کاردرمانی نیاز دارند.

وی در پایان یادآورشد: با ارائه تکنیک‌های کاردرمانی مناسب ضمن توجه به علایق مراجعه کننده به درمان اختلالات در ابعاد جسمانی و روانی در مقاطع سنی مختلف پرداخته می‌شود و فرد از وابستگی خارج شده و به سوی انجام فعالیت‌های مستقل روزانه هدایت می‌شود. علاقمندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از خدمات کلینیک کار درمانی جهاددانشگاهی استان با شماره  ۳۲۲۴۵۳۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha