برگزاری مسابقات قرآن کارکنان مخابرات منطقه خوزستان
کد خبر: 3986098
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

برگزاری مسابقات قرآن کارکنان مخابرات منطقه خوزستان

مسابقات قرآن کارکنان مخابرات منطقه خوزستان همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت از سوی امور ایثارگران و به منظور انس با قرآن کریم و اشاعه فرهنگ قرآنی و معارف اسلامی در بین کارکنان، مسابقات قرائت قرآن کریم ویژه کارکنان مخابرات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در نمازخانه مجتمع فنی و اداری مخابرات منطقه خوزستان برگزار شد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این محفل قرآنی ضمن قدردانی از قاریان و عوامل برگزار کننده، بر ضرورت اشاعه فرهنگ دینی و گسترش فعالیت های قرآنی با برنامه ریزی جهت بهره مندی از پیام آسمانی و ارتقای سطح آگهی همکاران از مفاهیم این کتاب وحی الهی تاکید کرد.

وی با اشاره به سرلوحه قرار دادن کلام معنوی وحی الهی در انجام کارها و خدمت به مردم بیان کرد: باید بتوانیم در راه خدمت به خلق و جلب رضایت مندی مردم همواره کوشا باشیم تا بتوانیم رضایت خداوند که همانا سعادت جامعه بشری است را کسب کنیم.

در این مسابقه قرآنی هشت نفر از کارکنان حوزه‌های مختلف مخابرات منطقه خوزستان با هم به رقابت پرداختند و در پایان غلامحسین مبارک از حوزه معاونت ارتباطات سیار، فاضل نواصر از کارکنان سامانه 9990 پاسخگویی به مشترکین همراه اول و امیر فیلوان ترکمن از حوزه معاونت شبکه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. 

داوری این مسابقات را حسن حمادی بر عهده داشت.

گفتنی است؛ برگزیدگان این دوره از مسابقات برای شرکت در مسابقات کشوری به تهران اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha