بنت رهبری جنگ مذهبی علیه مسجدالاقصی را به عهده دارد
کد خبر: 3986399
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
معاون اداره اوقاف قدس:

بنت رهبری جنگ مذهبی علیه مسجدالاقصی را به عهده دارد

معاون اداره اوقاف قدس اشغالی تأکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رهبری جنگی مذهبی علیه مسجد‌الاقصی را بر عهده دارد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الخبر، شیخ ناجح البکیرات، در گفت‌وگو با مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین ضمن هشدار نسبت به ایجاد جنگ مذهبی علیه مسجدالاقصی توسط نفتالی بنت، نخست‌وزیر رزیم صهیونیستی، گفت که مقابله مردم بیت‌المقدس با حملات شهرک‌نشینان صهیونیست، نقشه‌های آنها را نقش برآب کرده است.
 
البکیرات افزود: اهالی بیت‌المقدس در مقابل نیروهای اسرائیلی که تعدادشان بیش از شهرک‌ نشینانی بود که به مسجدالاقصی یورش می‌آورند، ایستادگی کردند و این امر برای مقامات رژیم اشغالگر و ارتشی که می‌خواهد اعتبار خود را بازگرداند، شکستی مفتضحانه بود.

وی اظهار کرد: حضور این تعداد شهرک‌نشین در مسجدالاقصی پس از اینکه بیش از یک ماه برای این کار بسیج شده بودند، نشانه شکستی دیگر برای شهرک نشینان صهیونیست است.
 
البکیرات با اشاره به اینکه یورش شهرک نشینان جز با قدرت ظالمانه نظامیان اسرائیلی انجام نمی‌گیرد، تاکید کرد: آنچه در قدس اشغالی رخ داده و می‌دهد، اهالی بیت‌المقدس را از مقاومت در برابر اشغالگران باز نمی‌دارد.
 
این مقام فلسطینی در پایان خطاب به عرب‌ها و مسلمانان گفت: ای عرب‌ها و ای مسلمانان! شما بر بنت و دیگر فرماندهان اشغالگر صهیونیست پیروز هستید، چه رهبر جنگ مذهبی باشند یا دیگر جنگ‌ها. ای عرب‌ها و ای مسلمانان! با یکدیگر در دیدگاه و تصمیمات خود متحد شوید و رژیم اشغالگری که از عناصر تروریستی حمایت می‌کند را محاصره کنید.
انتهای پیام
captcha