معرفی نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در آذربایجان غربی
کد خبر: 3986755
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

معرفی نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: با نظر هیئت داوران نفرات برتر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله شهرستانی معرفی شدند.

ارسالی| معرفی نفرات برتر مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، امروز، 5 مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با نظر هیئت داوران نفرات برتر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله شهرستانی معرفی شدند.

وی افزود: این نفرات از بین 490 نفر از افراد شرکت‌کننده در این مسابقات در رشته‌های حفظ 5، 10، 20 و حفظ کل، اذان، قرائت و تحقیق انتخاب شدند. این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای در چهار شهرستان ارومیه، خوی، تکاب و ماکو برگزار شد و مرحله استانی آن نیز روزهای 19 و 20 مرداد در امامزاده سیدبهلوی خوی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی ادامه داد: در رشته حفظ کل علیرضا عیوضی، عبدالقادرمیرزایی و سینا طلایی هر سه از ارومیه، رشته حفظ ۲۰جزء علی نوری از ارومیه، قادر امین‌پور از سردشت، مهدی عباس‌زاده از چایپاره و احسان ملک‌زاده از شاهین‌دژ، رشته حفظ ۱۰جزء مهرداد قربانی، امید قاسمی و یاسر صحرایی هر سه از ارومیه، حسن گورکی، مهدی زینال‌نژاد از خوی و محمدامین هاشم‌زاده از ماکو در رشته حفظ ۵ جزء عثمان جاسمی از و کمال خضرنژاد از سردشت و رحمان رسول‌زاده از ماکو نفرات برتر شدند.

حجت‌الاسلام جوانبخت تصریح کرد: در رشته اذان امید جعفری از نقده، احسان بنایی‌فر و فرهاد مصطفایی از ارومیه، داریوش رشید خرم‌آباد، امجد قادرپور،علیرضا بخشی، محمدعلی نوری و حشمت‌الله مختاری از تکاب، محمودعزیزنژاد و حامدعبدالله‌پور از ماکو در رشته قرائت فخرالدین حیدری از نقده حامداحمدی و امیر کوزه‌فروش از ارومیه، یاسین اشکوکتی، مهدی پورقنبر، کیوان شینوپور، رضا خلیلی، مسعودطاهری، سیدجعفرحسینی، عباس قنبرلو و سجاد علی‌پور از خوی، روح‌الله حمامی از تکاب، بوعلی مقدسی از شاهین‌دژ، حسین حبیبی از تکاب و مهدی خورابلو و محرم شکری  از ماکو نفرات برتر اعلام شدند.

وی در پایان اظهار کرد: در رشته ترتیل محمدرضا فتوحی، محمدخلیلی و مجتبی جوادی از ارومیه، امیرحسین گل صنم‌لو و روح‌الله اکبری از خوی،بابک اشرافی، زیدالله محمودی، علی صبوری، فرزاد ارجمندی و علی‌محمدفرجی از تکاب، یاسر احمدیان از بوکان، حسین احیایی، حسین برخور و بهزاد شاه‌حسینی از ماکو به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام
captcha