بستری ۱۳۰۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گلستان
کد خبر: 3986772
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

بستری ۱۳۰۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان وضعیت کرونا در گلستان را بحرانی دانست و گفت: یک هزار و ۳۰۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

ارسالی سه شنبه//بستری یک هزار و 302 بیمار کرونایی در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان امروز سه شنبه 5 مرداد در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: هم اکنون یک هزار و 302 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان وضعیت کرونا در گلستان را بحرانی دانست و گفت: 149 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند و بعضی از بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها  به‌صورت سرپایی درمان می شوند.

فاضل با بیان اینکه  از تعداد بیماران بستری شده 53 بیمار به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند، افزود: باید مردم نسبت به پروتکل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند و از مسافرت‌ها و تجمعات پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: واکسیناسیون رانندگان، زندانیان سراسر کشور، معلمان، خبرنگاران، و بیماران صعب الاعلاج در دست اقدام است و بنا به نظر وزارت بهداشت افرادی که در سامانه ثبت نام کنند واکسینه خواهند شد.    

 

انتهای پیام
captcha