افتتاح کارگاه اشتغالزایی شهرک سعدی شیراز
کد خبر: 3986779
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

افتتاح کارگاه اشتغالزایی شهرک سعدی شیراز

طی مراسمی مجتمع کارگاهی اشتغالزایی شهرک سعدی شیراز با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از فارس، مجتمع کارگاهی اشتغالزایی شهرک سعدی شیراز امروز، 5 مردادماه با حضور سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه افتتاح شد.

در این مجتمع کارگاه‌های دوخت چادر، قالی بافی، چرم دوزی و تولید ماسک راه‌اندازی و برای ۹۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

در ادامه این آئین افتتاحیه سردار حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه از مجتمع کارگاهی رضویه شهرک شریف آباد نیز بازدید کرد.

این مجتمع که به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه فجر در قالب ۸ کارگاه شامل ۳ کارگاه خیاطی، ۱ کارگاه ریسندگی، بافندگی و تولید کش ماسک، ۱ کارگاه تولید لیوان کاغذی، ۱ کارگاه تولید کفش، ۱ کارگاه بسته‌بندی مواد غذایی و ادویه جات، یک کارگاه قالی بافی راه‌اندازی و برای 120 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

بازدید از پروژه منازل مسکونی در حال احداث مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از دیگر برنامه‌های امروز سردار معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی سپاه در شیراز بود.

انتهای پیام
captcha