هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول 14 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا کرد
کد خبر: 3987752
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول 14 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا کرد

هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول همزمان با دهه امامت، 14 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا کرد.

هیئت روضه الزهرا(س) دزفول 14 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا کردحجت‌الاسلام مصطفی محجوب، امام جماعت مسجد شهدای کربلا دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره برنامه‌های هیئت روضه الزهرا(س) این مسجد به مناسبت دهه امامت گفت: هیئت روضه‌الزهرا‌(س) دزفول امسال هم افتخار داشت برای چهارمین سال متوالی، اطعام چند هزار نفری در سطح شهرستان و ضیافت بزرگ غدیر را برگزار کند.

وی با اشاره به فضیلت سنت اطعام در روز عید غدیر گفت:‌ برنامه اطعام با نیت توزیع 14 هزار پرس غذای گرم، آغاز شد، اما با همت بلند و حمایت‌های مالی و معنوی مردم، این تعداد به حدود 20 هزار پرس رسید که در روز عید غدیر، بین مردم و برخی مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

محجوب درباره برنامه‌های دیگر هیئت روضة‌الزهرا‌(س) گفت: در این ایام فعالیت‌های دیگری در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و معیشتی انجام شد. از جمله این فعالیت‌ها، اهدای ۱۴ جهیزیه کامل به زوج‌های جوان و نیازمند و برگزاری برنامه‌های شاد و بزرگداشت دهه‌ امامت و ولایت است.

امام جماعت مسجد شهدای کربلا دزفول ادامه داد: در این ایام تلاش شد با وجود گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی، شادی مؤمنانه، به مردم هدیه شود، بنابراین از عید قربان تا عید سعید غدیر خم، ده شب جشن و برنامه شادی در فضای باز و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد. در این جشن مفصل، برنامه‌های متعددی اجرا شد که برخی از آن‌ها عبارتند از: دعوت و استفاده از گروه‌های سرود، رزمی، ورزش باستانی، هنری، حسینیه کودک هیأت، سخنرانی، مولودی خوانی، نورافشانی، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، توزیع برگه‌های رنگ آمیزی بین کودکان با محتوای جشن غدیر.

وی گفت: برپایی ۱۴ غرفه، اعم از غرفه‌های تربیتی، مشاوره کودک، مهدویت، سرگرمی کودکان و آموزه‌های دینی برای کودکان، حجاب و عفاف، غرفه‌های صنایع دستی و کارآفرینان با هدف حمایت از اشتغال و صنایع دستی شهرستان که در این فرصت به معرفی و عرضه تولیدات خود پرداختند. از دیگر فعالیت‌های هیئت که با همکاری موکب امام حسن مجتبی(ع) پختن همه روزه نان صلواتی در محل نمایشگاه بود.

محجوب گفت: توزیع 400 بسته معیشتی و 400 بسته گوشت گرم بین فقرا و نیازمندان و کارهای متعدد دیگر که تنها با همت خادمان پرتلاش هیئت و همراهی و همدلی مردم و خیرین شهرستان امکان پذیر بود.

انتهای پیام
captcha