برگزاری جشنواره ابداعات دسترس‌پذیری برای معلولان
کد خبر: 3987975
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

برگزاری جشنواره ابداعات دسترس‌پذیری برای معلولان

نخستین جشنواره ملی ابداعات و اختراعات در زمینه دسترس‌پذیری منزل و خودرو (ADL) و مبلمان شهری برای معلولان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ابداعات دسترس پذیر کردن منزل، خودرو و مبلمان شهری برای معلولان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، ابراهیم کاظمی مؤمن‌سرایی، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور، از برگزاری اولین جشنواره ملی ابداعات و اختراعات در زمینه دسترس‌پذیری منزل و خودرو (ADL) و مبلمان شهری خبر داد و گفت: یکی از اقدامات این دبیرخانه در راستای فرهنگ‌سازی و حساس کردن عموم افراد جامعه و نهادینه کردن موضوع مناسب‌سازی و دسترس‌پذیری، تعریف کارویژه برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی در سطح گسترده و با هدف حمایت از هنرمندان و فعالان این عرصه از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: پیش از این نیز جشنواره‌های مختلف عکس، فیلم کوتاه، کاریکاتور و...  در این زمینه برگزار شده است که با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده است و امیدواریم این جشنواره نیز بتواند توجه و حمایت مردم را از تمامی نقاط کشور جلب کند.   

این جشنواره در دو بخش برای افراد دارای معلولیت و افراد عادی برگزار می‌شود و متقاضیان تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا از ابداعات و اختراعات خود در این زمینه یک فیلم دو دقیقه‌ای تهیه کنند و به دبیرخانه جشنواره در شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۳۵۹۶۹۸۴۶۰ و یا پست الکترونیک TVN.Festivals@KHR.Behzisti.gov.ir ارسال کنند. همچنین مراسم اختتامیه این جشنواره در هفته افراد دارای معلولیت امسال در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ابداعات دسترس پذیر کردن منزل، خودرو و مبلمان شهری برای معلولان

انتهای پیام
captcha