وقف یک باب منزل بیست میلیارد ریالی در ایذه
کد خبر: 3988200
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

وقف یک باب منزل بیست میلیارد ریالی در ایذه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه از ثبت یک مورد جدید وقف به ارزش بیش از 2.5 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

وقف یک باب منزل بیست میلیارد ریالی در ایذهمحمد قربانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از ثبت یک مورد جدید وقف در این شهرستان خبر داد و گفت: این وقف، عبارت از یک باب منزل 254 متری است که محمدحسین افشین‌فر، رئیس اسبق بانک سپه ایذه به نیت حمایت از ایتام و زنان بی سرپرست و همچنین فعالیت‌های فرهنگی آن را وقف کرده است.

وی گفت: بنا بر این است که 50 درصد درآمد این ملک برای ایتام و زنان بی سرپرست و 50 درصد دیگر آن صرف امور خیر و تبلیغ فرهنگ تشیع باشد. این ملک به ارزش بیش از 2.5 میلیارد تومان اولین مورد وقف شهرستان در سال جاری است.

همچنین محمدحسین افشین‌فر، واقف این منزل نیز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: در سفره‌ای که خداوند برای ما گشوده است، مردم سهم دارند و با این وقف، می‌خواستم سهم خود را ادا کنم.

وی که ساکن اهواز است، گفت: در شهرستان ایذه خدمت می‌کردم. آنجا به دلیل اینکه زمینه اشتغال جوانان فراهم نیست، محرومیت وجود دارد. وقف این ملک می‌تواند زمینه‌ای برای درآمد زایی و حمایت از ایتام و زنان بی سرپرست و همچنین امور فرهنگی و تبلیغ باشد.   

انتهای پیام
captcha