برنامه‌های ارتش همزمان با هفته دفاع مقدس در خوزستان تشریح شد
کد خبر: 3998501
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

برنامه‌های ارتش همزمان با هفته دفاع مقدس در خوزستان تشریح شد

جانشین آجا در جنوب و جنوب غرب کشور به تشریح برنامه‌های ارتش همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خوزستان پرداخت.

نشست خبری

به گزارش ایکنا از خوزستان، نشست خبری مشترک سپاه و ارتش به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، امروز، 28 شهریورماه در مجتمع فجر اهواز برگزار شد. 

امیر محمدعلی گودرزی، جانشین آجا در جنوب و جنوب غرب کشور در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب اسلامی، و با اشاره به درگیری‌های مرزی با عراق در سال 59 و ضربات محکم به آنها، گفت: اظهار کرد: شهدای سپاه، ارتش و مردم با خون خود امنیت، توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را به ارمغان آوردند. 

وی با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» است، گفت: ارتش و سپاه در مقاطع مختلف جبهه‌های متنوعی دارند، زمانی تهدیدات فرامنطقه‌ای و گاهی از نوع ویروس کرونا و... است که ارتش و سپاه در تمام قاطع زمانی در کنار رهبر معظم انقلاب آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

جانشین آجا در جنوب و جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه در دفاع مقدس جوانان حماسه‌های بزرگی خلق کردند، بیان کرد: در هفته دفاع مقدس از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می‌شود؛ این پیشکسوتان افرادی هستند که می‌توانند جوانان را از رشادت‌های شهدا باخبر کنند. همچنین در این هفته روز سرباز و جوانان گرامی داشته می‌شود. اینها سرمایه‌ها و عزت کشور ما هستند. حماسه‌های آنها این برگ زرین را به تاریخ کشور ما اضافه کرد؛ ما یاد نداریم در هیچ مقطعی از تاریخ، هشت سال در مقابل ۳۰ کشور دنیا مقابله کنیم.

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، عطر افشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از رشادت‌های آنها و خانواده‌های فرزندان از دیگر برنامه‌های این هفته است. گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فضای مجازی و رسانه‌ای بسیار مهم است. تبیین عملیات‌های دفاع مقدس با حضور کارشناسان در این هفته صورت می‌گیرد.

گودرزی با بیان اینکه بیمارستان‌های ارتش در اهواز، دزفول، خرم‌آباد مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند، گفت: در زمینه مقابله با ویروس کرونا، یک مرکز واکسیناسیون در منطقه زیتون اهواز راه‌اندازی کردیم. در این هفته نیز پروژه‌های عمرانی هم افتتاح می‌شوند. 

انتهای پیام
captcha