برگزاری بیش از یک هزار برنامه در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3998576
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

برگزاری بیش از یک هزار برنامه در هفته دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه خوزستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و ۱۴۱ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خوزستان اجرا می‌شود.

برگزاری بیش از یک هزار برنامه در هفته دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار نعمت‌الله باقری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در نشست خبری هفته دقاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی با شعار استکبارستیزی و عدالت‌خواهی و دفاع از محرومان جهان به ثمر نشست و دشمن از ترس توسعه بیشتر این انقلاب جنگ نابرابری را علیه این ملت آغاز کرد.

وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان این کشور باعث شد دست شرق و غرب از منابع این ملت قطع شود و آنها توطئه های دیگری را بر علیه ملت ایران طراحی کردند.

باقری گفت: صدام در ابتدای دفاع مقدس گفت سه روزه خوزستان و در یک هفته تهران را فتح می‌کنیم. اما مردم خرمشهر ۳۴ روز جانانه در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و دشمن از ابتدای جنگ تحمیلی تا بیش از یک ماه غیر از یک پاسگاه نتوانست دستاوردی داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه خوزستان بیان کرد: اگر بخواهیم از نظر آمار به جنگ نگاهی انداخته باشیم تعداد کشته شدگان، اسرا و مجروحان عراقی بیش از سه برابر شهدا و آزاده های ملت ایران هستند؛ شهیدان با گذشت از خود باعث شدن مسیر پرخیر و برکت انقلاب همچنان ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: امروز موضع دشمن از نبرد جنگی و سخت به نبرد نرم تغییر پیدا کرده و همه تلاش خود را بر این دارد که نسل امروز و نسل های آینده را نسبت به امام (ره)، انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدا بدبین کند که جوانان با بصیرت نباید اجازه این کار را بدهند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه نشر حقایق مهمترین ابزار برای مقابله با دشمنان است اضافه کرد: رسانه ها با بیان حقایق جنگ تحمیلی می توانند این توطئه ها را علیه دشمنان خنثی کنند.

باقری به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و یاد آور شد: با توجه به شرایط ویروس کرونا همانند سال گذشته رژه روز ۳۱ شهریور برگزار نخواهد شد، اما دیدار فرماندهان و پیشکسوتان جنگ تحمیلی با ریاست جمهوری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک هزار و ۱۴۱ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خوزستان اجرا می شود.

انتهای پیام
captcha