اعلام راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 3998861
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

اعلام راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی

ناظر فنی و دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی از اعلام نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی خبر داد.

اعلام راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسیحسین شریفیان، ناظر فنی و دبیر جشنواره تلاوت های مجلسی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص جزئیات جشنواره تلاوت‌های مجلسی گفت: نخستین جلسه دوره مقدماتی دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در خراسان رضوی همزمان با ۲۷ شهریورماه در جلسه استاد دوستی در مسجد المهدی واقع در خیابان مفتح با حضور علیرضا زارع از اساتید قرآنی و دیگر پیشکسوتان عرصه قرآنی با شکوه خاصی برگزار شد.

ناظر فنی و دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی ادامه داد: در این جلسه مهدی بیات، سعید دشتبان، حامد خلیقی، رسول عباسی، حامد عادل، علی اکبر احمدی، کاظم اصغرزاده و احمد محمدی به تلاوت پرداختند.

شریفیان اظهار کرد: در پایان جلسه کاظم اصغرزاده، رسول عباسی و حامد خلیلی  با نظارت استاد و ناظر جلسه و به رای گذاشته شدن  تلاوت‌ها با رأی مستقیم مردمی به مرحله نهایی این دوره از جشنواره راه یافتند.

وی ابراز کرد: همچنین 26 شهریورماه نیز در جلسه استاد صادق علمی که در بیت‌الشهدا برگزار شد، علی صادقی مقدم، احسان سوختانلو، محسن بزم‌آرا، رضا رضایی، ابراهیم جاویدی، محمد امین کهن و مهدی دیهول به تلاوت پرداختند.

ناظر فنی و دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی گفت: در این راستا رضا رضایی، احسان سوختانلو و ابراهیم جاویدی با نظارت استاد جلسه، ناظر فنی و با رای مردمی به عنوان برگزیدگان برای رقابت در مرحله نهایی انتخاب شدند.

شریفیان ابراز کرد: افراد راه‌یافته به مرحله نهایی از جلسه استاد دوستی با سه تن از منتخبان جلسه استاد علمی برای کسب مقام به رقابت خواهند پرداخت. مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و به سه نفر برتر هدایایی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha