نقش ویژه زنان در حمایت از انقلاب اسلامی
کد خبر: 3999708
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷

نقش ویژه زنان در حمایت از انقلاب اسلامی

سردار شاهوارپور گفت: دشمن می‌خواست با تحمیل جنگ، نظامی که به برکت خون شهیدان و مجاهدان اسلام و هزینه‌های سنگین به دست آمده بود را از ملت بگیرد اما این ملت اسلامی زیر سایه امام(ره) و امروز با هدایت مقام معظم رهبری محکم و استوار در این مسیر نورانی گام برمی‌دارد. در این مسیر زنان نیز نقش ویژه و برجسته در حمایت از انقلاب اسلامی داشته و دارند.

شاهوار پور

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در همایش گنجینه‌های ایثار و عفت و تجلیل از زنان پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس که امروز ۱ مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با هدایت مقام معظم رهبری، نظام اسلامی پس از ۴۲ سال در مقابل توطئه‌ها و اقدامات دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، محکم و استوار مسیر نورانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: یکی از مقاطع بسیار سخت و شکننده، جنگ تحمیلی بود؛ دشمنان جنگ را تدارک دیدند تا این نظام را ساقط کنند.

شاهوارپور گفت: دشمن می‌خواست با تحمیل جنگ، نظامی که به برکت خون شهیدان و مجاهدان اسلام و هزینه‌های سنگین به دست آمده بود را از ملت بگیرد اما این ملت اسلامی زیر سایه امام(ره) و امروز با هدایت مقام معظم رهبری محکم و استوار در این مسیر نورانی گام برمی‌دارد. در این مسیر زنان نیز نقش ویژه و برجسته در حمایت از انقلاب اسلامی داشته و دارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در دفاع مقدس چشمه‌های متعددی از حضور خواهران را ملاحظه می‌کنیم و امروز باید پیشکسوتان، این چشمه‌ها و برجستگی‌های حضور زنان در دفاع مقدس را معرفی کنند تا نسل جوان و آینده از این مجاهدت‌ها بهره ببرند.

انتهای پیام
captcha