پیام تسلیت حجت‌الاسلام موسوی فرد در پی درگذشت «علی لندی»
کد خبر: 4000189
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

پیام تسلیت حجت‌الاسلام موسوی فرد در پی درگذشت «علی لندی»

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد در پیامی درگذشت علی لندی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام موسوی فرد در پی درگذشت «علی لندی»

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در پی عروج شهادت گونه نوجوان قهرمان ایذه ای مرحوم «علی لندی» پیام تسليتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

"إِنَّ اللَّهَ اشْتَرى‏ مِنَ الْمُؤْمِنينَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ يُقاتِلُونَ في‏ سَبيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَ يُقْتَلُونَ وَعْداً عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْراةِ وَ الْإِنْجيلِ وَ الْقُرْآنِ وَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذي بايَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظيمُ."

خبر پر درد و در عین حال پر افتخار عروج شهادت گونه نوجوان قهرمان ایذه‌ای مرحوم علی لندی قلب ما را مالامال از دو احساس متضاد اندوه و افتخار نمود و سوختن حماسی این پروانه بی پروا روح و قلب ما و میلیون ها ایرانی را سوزاند.

کار قهرمانانه «علی» ثابت کرد دهه هشتادی‌ها نه در شور و شعور چیزی کمتر از اسلاف خویش‌اند و نه در پای کار نغمه های کودکانه و لوس بازی‌های بچه‌گانه ساز می کنند بلکه «مرد میدان» عمل و فداکاری و جانبازی‌اند، آن هم درست در زمانی که اوهامِ رسانه زده‌ی برخی چنین گمان می‌کند که دهه هشتادی‌ها نه معنای زندگی می‌دانند و نه روش بندگی.

این جانب به خانواده دردمند و عزادار «علی» تبریک و تسلیت عرض می کنم؛ تبریک بابت داشتن چنین فرزند قهرمان و پر حماسه و تسلیت و تعزیت به مناسبت از دست دادن فرزند عزیز و دلبندشان که هنوز پای در سنین جوانی نگذاشته از این دنیای دنی پر کشید.

خداوند روح مطهر این عزیز را با شهدای کربلا محشور کند و به خانواده داغدار ایشان خصوصا مادر بزرگوارشان صبر و اجر بی بدیل عنایت فرماید.

سید محمدنبی موسوی فرد
۳ مهرماه ۱۴۰۰

 

انتهای پیام
captcha