گردهمایی هنرمندان اندیمشک در همایش هنری «ستارگان خاک»
کد خبر: 4000252
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

گردهمایی هنرمندان اندیمشک در همایش هنری «ستارگان خاک»

هنرمندان اندیمشک در همایش هنری «ستارگان خاک»به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گردهم می‌آیند.

همایش شعر «ستارگان خاک» در اندیمشک برگزار می‌شودمرتضی طیبی، مدیر موسسه فرهنگی هنری طلوع غدیر جنوب اندیمشک در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری یک همایش هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در این مؤسسه خبر داد و گفت: همایش هنری «ستارگان خاک» ویژه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور هنرمندان اندیمشک ساعت 16 امروز چهارم مهر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این همایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و انجمن شاعران و نویسندگان مؤسسه فرهنگی هنری غدیر در محل کتابخانه دکتر سرهنگی واقع در میدان امام(ره) خیابان شهید مدنی، موسسه فرهنگی هنری طلوع غدیر جنوب برگزار خواهد شد.

طیبی گفت: در این همایش، شاعران به خوانش آخرین سروده‌های خود در موضوع ایثار، شهادت و شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌پردازند. سخنرانی مصطفی قلاوند، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس با موضوع هنر و دفاع مقدس، خاطره گویی رزمندگان اندیمشک و تجلیل از هنرمندان از دیگر برنامه‌های این همایش است. 

مدیر موسسه فرهنگی هنری طلوع غدیر جنوب اندیمشک گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نیز همایش «نقش حماسه حسینی در دفاع مقدس» با حضور حجت الاسلام سیدکمال موسوی امام جمعه شهرستان و ناصر چنانی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha