بیش از هر چیز به درس «خوب زندگی کردن» در مدارس نیاز داریم
کد خبر: 4000547
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

بیش از هر چیز به درس «خوب زندگی کردن» در مدارس نیاز داریم

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در آستانه سال تحصیلی جدید، در دیدار با کارکنان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای اهواز گفت: ما امروز بیش از هر چیزی دیگری به درس «خوب زندگی کردن» نیاز داریم و باید بتوانیم این مهارت را به نسل امروز و فرزندان خود منتقل کنیم که هم در زندگی خود و هم در جامعه مفید باشند.

*ترویج سبک زندگی اسلامی و حیات طیبه را باید سرلوحه برنامه های مدارس صدراقرار دهیم*به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در آستانه سال تحصیلی جدید، با حضور در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای اهواز با کارکنان این مدارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این بازدید ضمن حضور در جمع کارکنان دبیرستان دخترانه معارف اسلامی صدرای اهواز و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مسئله آموزش در مدارس صدرا از این جهت که دانش آموزان از نظر علم آموزی اندوخته مفیدی در علوم مختلف داشته باشند و به شکل کاربردی از آن استفاده کنند و دست پر از این مدارس فارغ‌التحصیل شوند برای ما بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: ما امروز بیش از هر چیزی دیگری به درس «خوب زندگی کردن» نیاز داریم و باید بتوانیم این مهارت را به نسل امروز و فرزندان خود منتقل کنیم که هم در زندگی خود و هم در جامعه مفید باشند.

نبی‌زاده در بخش دیگری از این بازدید، با حضور در جمع کارکنان مدرسه پسرانه معارف اسلامی صدرای اهواز، با تبریک سال تحصیلی جدید و آرزوی سالی توأم با موفقیت، عنوان کرد: کیفیت بخشی به مسئله آموزش در مدارس صدرا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و دانش آموختگان این مدارس با دانش کافی فارغ التحصیل شوند.

وی افزود: علاوه بر مسئله آموزش که اولویت مهمی محسوب می‌شود، باید بتوانیم حیات طیبه را نیز برای خود و نسل امروز علی الخصوص دانش آموزان بستر سازی کنیم؛ چراکه در دین مبین اسلام نسبت به اینکه انسان‌ها در طول زندگانی و عمر مفید خود حیات طیبه داشته باشند، تأکید فراوانی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان این دیدار با اشاره به فداکاری نوجوان قهرمان، شهید علی لندی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها طعنه می‌زدند که نسل حسین فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌ها تمام شده است، اما امروز مفتخریم که در بین نوجوانان دهه هشتاد نیز قهرمانان گمنامی داشته باشیم که فداکارانه و از جان گذشته در راه حفظ ارزش‌های انسانی و ایمانی خود ایثار می‌کنند.

نبی‌زاده، در بخش پایانی این بازدیدها با حضور در مدرسه جدیدالتأسیس دوره اول متوسطه صدرا در ناحیه 2 اهواز، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته جهت بازگشایی و آماده سازی ساختمان مدرسه، اظهار کردد: ما با اتکا به خداوند متعال، این اقدام بزرگ را آغاز کردیم و بحمدالله با تلاش همکاران محترم در بخش‌های مختلف، توانستیم پیشرفت چشمگیری در راه‌اندازی این مدرسه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با تمام وجود پشتیبان و حامی مدارس صدرا بوده و این مدرسه نیز با صبر و استقامت و تلاش مجموعه‌ای که از حضور آنان بهره مند خواهیم بود، قطعا آینده روشن و درخشانی را در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha