ادای احترام معاون رئیس جمهور به مقام شهدا و دیدار با آیت‌الله شفیعی
کد خبر: 4000662
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
در دومین روز سفر قاضی‌زاده هاشمی به خوزستان صورت گرفت؛

ادای احترام معاون رئیس جمهور به مقام شهدا و دیدار با آیت‌الله شفیعی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز پنجم مهر همزمان با سالروز شکست حصر آبادان در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و با آیت‌الله شفیعی دیدار کرد.

ادای احترام رییس بنیاد شهید به مقام شامخ شهدا در اهوازبه گزارش ایکنا از خوزستان، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز پنجم مهر همزمان با سالروز شکست حصر آبادان در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در مرکز فرهنگی و مذهبی سردار سرلشکر شهید حاج علی هاشمی و سرداران شهید از روند ساخت این مجموعه دیدن کرد.

معاون رئیس جمهور در این بازدید بر تسریع روند ساخت این مجموعه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه روند ساخت مرکز فرهنگی و مذهبی سردار سرلشکر شهید حاج علی هاشمی و سرداران شهید در این مدت کوتاه مطلوب بوده و کار ساخت آن رو به اتمام است.

همچنین امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی امروز پنجم مهرماه در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان با آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار کرد.

در این دیدار آیت‌الله شفیعی ضمن خوشامدگویی به معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر قاضی‌زاده‌هاشمی به خوزستان قدردانی کرد و گفت که از رسالت‌های اصلی نظام و انقلاب تداوم راه شهدا است.

همچنین قاضی‌زاده‌هاشمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به ویژه طلبه شهید سید مرتضی شفیعی و نیز شهید علی لندی، نوجوان فداکار ایذه‌ای، بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.

وی همچنین امروز از مجتمع‌ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در منطقه کیانشهر اهواز دیدن کرد.

انتهای پیام
captcha