شکست حصر آبادان اولین اقدام قهرمانانه آزادسازی یک منطقه بود
کد خبر: 4000749
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

شکست حصر آبادان اولین اقدام قهرمانانه آزادسازی یک منطقه بود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولین اقدام قهرمانانه‌ای که در آزادسازی یک منطقه در شروع جنگ اتفاق افتاد با شکست حصر آبادان شکل گرفت و ما در آبادان شهدای زیادی را تقدیم اسلام کردیم.

قاضی زاده هاشمی

به گزارش ایکنا از خوزستان، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز، پنجم مهر ماه در سفر به آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پنجم مهر ماه سالروز شکست حصر آبادان و همچنین روز اربعین است و به این دلیل به آبادان سفر کردیم.

وی افزود: اولین اقدام قهرمانانه‌ای که در آزادسازی یک منطقه در شروع جنگ اتفاق افتاد با شکست حصر آبادان شکل گرفت و ما در آبادان شهدای زیادی را تقدیم اسلام کردیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی خاطرنشان کرد: هیچ خانواده‌ای در آبادان و خرمشهر نیست که شهید و جانباز نداشته باشد و ما شهدای زیادی را در راه شکست حصر آبادان دادیم.

وی با بیان این که مردم آبادان و خرمشهر همچنان همان مسیر شهدا را ادامه دهند تأکید کرد: مردم این دو شهر ثابت کرده‌اند که حسینی هستند و هنوز شور حسینی در این شهرها زنده است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای آبادان با چند جانباز دفاع مقدس در خصوص مشکلات‌شان گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام
captcha