توزیع غذای گرم میان زلزله‌زدگان اندیکا
کد خبر: 4004450
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

توزیع غذای گرم میان زلزله‌زدگان اندیکا

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به راه اندازی قرارگاه شهید حسین پور در اندیکا به منظور یاری رساندن به زلزله زدگان این شهرستان در مناطق روستایی و عشایری گفت: همچنین موادغذایی در قالب بسته‌های معیشتی بین آسیب دیدگان از زلزله اخیر توزیع می‌شود.

توزیع غذای گرم میان زلزله زدگان اندیکا

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به راه اندازی قرارگاه شهید حسین پور در اندیکا به منظور یاری رساندن به زلزله زدگان این شهرستان در مناطق روستایی و عشایری گفت: همچنین موادغذایی در قالب بسته‌های معیشتی بین آسیب دیدگان از زلزله اخیر توزیع می‌شود.

وی افزود: پتو، چراغ والر، پلاستیک و... در مناطق صعب العبور در حال توزیع است، ضمن اینکه هلال احمر، نیرو‌های مردمی و ... در میدان هستند و کار امدادرسانی را انجام می‌دهند.

سردار شاهوارپور با اشاره به فعالیت گروه‌های پزشکی و رصد بیماری‌ها به ویژه کرونا و جلوگیری از بروز و شیوع آن اظهار داشت: همچنین موضوع اسکان پایدار و دائمی در حال بررسی است و براساس ارزیابی‌های بنیاد مسکن، ارائه گزارش‌های نهایی و ارائه الگوی ساخت برای زندگی خانواده‌ها و البته دام‌های آنها، احداث مسکن آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تاکید بر تامین سایر زیرساخت‌ها تصریح کرد: البته ساکنان مناطق روستایی و عشایری اندیکا نیز نیازمند مدرسه ایمن دارند، زیرا بیش از ۸۰ مدرسه دچار خسارت جدی شده اند، همچنین خانه‌های بهداشت، شبکه آبرسانی و ... آسیب دیده اند و باید مشکلات هرچه سریعتر رفع شوند.

انتهای پیام
captcha