برترین‌های همایش شبیه‌خوانی خوزستان معرفی شدند
کد خبر: 4005627
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

برترین‌های همایش شبیه‌خوانی خوزستان معرفی شدند

سیزدهمین همایش ملی شبیه خوانی و آیینه‌های نمایشی محرم خوزستان برگزیدگان خود را شناخت.

 همایش ملی شبیه‌خوانی به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه‌خوانی و آیین‌های نمایشی محرم خوزستان در سینما مهر و ماه شهرستان شوشتر برگزار شد. برگزیدگان این دوره از همایش با آرای هیئت داوران نیز معرفی شدند.

طبق آرای هیئت داوران این دوره از همایش متشکل از احمد جولایی، اسماعیل مجللی، رضا خدام سیدالشهداء، ابراهیم نصرالهی و میثم خندانی، نتایج سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم خوزستان به شرح زیر اعلام شد:

در بخش نقالی و پرده خوانی، رتبه نخست شامل تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ ده میلیون ریال جایزه نقدی به سیدمهرداد کاووسی از استان همدان، رتبه دوم شامل لوح افتخار و مبلغ 5 میلیون ریال جایزه نقدی به کیوان حبیبی از استان قزوین و تقدیر این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال جایزه نقدی به آرش رضایی از استان لرستان شهرستان ازنا اهدا شد.

در بخش شبیه خوانی، رتبه نخست شامل تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ ده میلیون ریال جایزه نقدی به ابوالقاسم گازرزاده از استان خوزستان شهرستان شوشتر، رتبه دوم شامل لوح افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی به حسن مجللی از استان مرکزی شهرستان اراک و تقدیر مشترک شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال جایزه نقدی به رضا فرهمند از استان خوزستان شهرستان شوش دانیال و لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال جایزه نقدی به محمدرضا دلایر از منطقه آزاد اروند شهرستان آبادان اهدا شد.

در بخش کودک و نوجوان، رتبه نخست شامل تندیس همایش، لوح افتخار و مبلغ هفت میلیون ریال جایزه نقدی به مطهره نجارزاده از استان خوزستان شهرستان شوشتر و رتبه دوم شامل لوح افتخار و مبلغ چهار میلیون ریال به طور مشترک به تارخ ضرغامپور از استان خوزستان شهرستان شوشتر و تامارا یکتا از تهران اهدا شد.

انتهای پیام
captcha