راهیابی 4 برگزیده خوزستانی به مسابقات قرآن مدهامتان کشور
کد خبر: 4005667
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

راهیابی 4 برگزیده خوزستانی به مسابقات قرآن مدهامتان کشور

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از راهیابی 4 برگزیده خوزستانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان (ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور) به مرحله کشوری این مسابقات خبر داد.

مدهامتانحجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از راهیابی 4 برگزیده خوزستانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان (ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور) به مرحله کشوری این مسابقات خبر داد.

وی اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونا، مرحله استانی دوره چهاردهم مسابقات مدهامتان، به صورت مجازی و از طریق سامانه بچه‌های مسجد برگزار شد. 262 اثر در رشته‌های نقاشی آیات، اذان، قرائت نماز، مکبری، تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن از سوی اعضای کانون‌های مساجد خوزستان برای ما ارسال شد که این آثار به دبیرخانه دائمی مسابقات ارسال شد.

همت‌پور با بیان اینکه این آثار در دبیرخانه دائمی مسابقات در مشهد مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند، افزود: در بخش آقایان، مجتبی فرسانی از کانون نسیم مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) شادگان در رشته قرائت تحقیق و محمد کوهی از کانون راسخون مسجد صاحب‌الزمان (عج) بهبهان در رشته اذان و در بخش خواهران، فائزه جلالی از کانون جماران رامهرمز در رشته حفظ و زهرا لویمی از کانون امام حسن مجتبی(ع) مسجد امام صادق (ع) اهواز در رشته ترتیل(تلاوت نور) در این دوره از مسابقات حضور دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این مسابقات از سه‌شنبه 27 مهر تا پنج‌شنبه 29 مهر به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha