گردشگری راهیان نور به توسعه بخش‌هایی از خوزستان کمک می‌کند
کد خبر: 4005902
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

گردشگری راهیان نور به توسعه بخش‌هایی از خوزستان کمک می‌کند

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت نقش گردشگری راهیان نور در استان تصریح کرد: گردشگری راهیان نور به توسعه بخش‌هایی از استان در ابعاد مختلف کمک می‌کند.

گردشگری راهیان نوربه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در دیدار با سردار نادر ادیبی، رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در استانداری خوزستان به بررسی مسائل مربوط به گردشگری راهیان نور  و اقدامات مورد نیاز در جهت تقویت راهیان نور و توسعه آن پرداخت.

خلیلیان در این نشست با تاکید بر ضرورت اردوهای راهیان نور به عنوان احیاکننده فرهنگ شهادت و احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در فرهنگ دفاع مقدس بخشی از سلحشوری‌ها و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی ایران به منصه ظهور رسید و فرهنگ ایثار، فداکاری، شهادت، همبستگی ملی و اعتماد به اسلام خودش را نشان داد که منجر به شکست دشمن شد و ایران اسلامی پس از ۲۰۰ سال در جنگی وارد شد که توانست دشمن را به عقب براند و اجازه ندهد حتی ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: ظرفیت نهفته در اردوهای راهیان نور باید به عنوان روحیه و پشتوانه اداره کشور در شرایط فعلی قرار گیرد، چراکه در این برهه به شدت به روحیه ایثار، فداکاری در جهت تحقق اهداف نیاز داریم تا دشمن را در جنگی که مقابل ما شروع کرده وادار به عقب نشینی کنیم و خاطره دفاع مقدس را یک بار دیگر زنده کنیم.

استاندار خوزستان اردوهای راهیان نور را پیام رسان ارزش‌های دفاع مقدس و معارف شهدا دانست و تاکید کرد: راهیان نور مسیری است که انتقال فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس به نسل بعد را به دنبال خواهد داشت؛ نسلی که بنا است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اداره کند لذا ما باید علاوه بر انقطاع نسلی در مدیریت‌ها، از انقطاع نسلی در اطلاع از فرهنگی که از این‌ کشور توانستیم به جهانیان نشان دهیم و پیروزهای بزرگی به ارمغان بیاوریم جلوگیری کنیم.

وی بر ضرورت آشنایی بیش از پیش جوانان با تجربیات دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: راهیان‌نور از طریق انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده، بهبود فضای کشور را در جهت توسعه در شرایط فعلی و در آینده تضمین می‌کند.

خلیلیان با اشاره به اهمیت نقش گردشگری راهیان نور در استان تصریح کرد: گردشگری راهیان نور به توسعه بخش‌هایی از استان در ابعاد مختلف کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha