ادامه حرکت خیرین در احداث بوستان محله در روستاهای محروم / افتتاح 5 بوستان در غیزانیه
کد خبر: 4008355
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

ادامه حرکت خیرین در احداث بوستان محله در روستاهای محروم / افتتاح 5 بوستان در غیزانیه

حرکت جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس در نصب دستگاه‌های بازی برای راه‌اندازی بوستان در روستاهای محروم با حمایت خیرین ادامه دارد.

ادامه حرکت خیرین در نصب پارک محله در روستاهای محروم / نصب 5 پارک در غیزانیهبه گزارش ایکنا از خوزستان، حرکت جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس در احداث بوستان محله در روستاهای محروم با حمایت خیرین ادامه دارد.

مکی یازع، دبیر این جشنواره در گفت‌وگو با ایکنای خوزستان گفت: پیش از سیل ۹۸ جشنواره دانش‌آموزی دفاع مقدس با مشارکت سپاه‏، حوزه هنری کل کشور و انجمن سینمایی در آبادان برگزار ‌شد که با وقوع سیل، مجریان جشنواره تصمیم گرفتند برنامه دیگری را جایگزین این جشنواره کنیم و نصب دستگاه‌های بازی در روستاهای محروم، به عنوان طرح جایگزین معرفی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 320 بوستان محله در روستاهای کشور احداث شده است، گفت: این کار با حمایت خیرین از سراسر کشور در کرمانشاه، همدان، هرمزگان، کرمان و برخی استان‌ها دیگر نیز انجام شده است. در استان خوزستان بیش از 80 بوستان محله برای کودکان احداث شد که فردا پنج شنبه 6 آبان این کار در غیزانیه انجام می‌شود. بوستان‌های محله به منظور ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان روستاها راه‌اندازی می‌شوند.

یازع با اشاره به مشارکت  خیرین در تهیه و فراهم سازی پارک‌های روستایی در مناطق محروم گفت: خیرین از سراسر کشور دست به دست هم دادند تا چنین فضاهایی برای کودکان روستایی کشور فراهم شود.

یادآور می‌شود، دبیر این جشنواره پیش از این شهید سعید سیاح‌طاهری بود که با شهادت وی در حال حاضر مکی یازع دبیر این جشنواره است.

انتهای پیام
captcha