اجرای پایلوت سیستم امداد هوشمند در خوزستان
کد خبر: 4008591
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

اجرای پایلوت سیستم امداد هوشمند در خوزستان

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در کمیته امداد خوزستان اجرا می‌شود.

کمیته

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از کمیته امداد خوزستان، جعفر صباغیان، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست تخصصی کارگروه کمیته امداد خوزستان در اهواز اظهار کرد: طرح امداد هوشمند و کارآمد کشوری به صورت پایلوت در کمیته امداد خوزستان، به عنوان سامانه‌ای برای بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان، اجرایی می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۳۶ خدمت از مجموعه خدماتی که کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌دهد به صورت غیرحضوری قابل ارائه شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: ما از سال‌ها قبل در بخش امداد هوشمند و کارآمد حرکت‌های خوبی را دنبال کردیم که راه‌اندازی درگاه ثبت درخواست‌های مددجویان از طریق اینترنت از جمله این اقدامات ارزنده بوده است.

وی به طرح امداد هوشمند اشاره کرد و گفت: پالایش اطلاعات مددجویان، به‌روزرسانی اطلاعات فردی و  صحت‌سنجی تنها بخشی از مزایای این سامانه است.

صباغیان افزود: سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در کمیته امداد خوزستان اجرا می‌شود.

حمیدرضا علی‌اکبری مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز اظهار کرد: طی سال‌های گذشته در مقوله امداد هوشمند اقداماتی از جمله درگاه ثبت درخواست‌های مددجویان از طریق اینترنت اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و پیشگیری از بیماری و تأکید بر پرداخت‌های مردمی به روش نوین، سامانه‌ای برای کمک‌های مختلف مردم استان خوزستان راه‌اندازی شد.

مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مددجویان با ورود به سامانه e.emdad.ir می‌توانند با وارد کردن کد ملی خود به صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت و ارسال کنند و مددکاران خانواده در دفاتر امداد امام و مراکز نیکوکاری وابسته به امداد به درخواست‌های واصله رسیدگی می‌کنند.

گفتنی است، ۱۳۰ هزار خانوار در قالب ۳۰۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان هستند.

انتهای پیام
captcha