دوره آموزش عمومی تفسیر قرآن برگزار می‌شود/ فراخوان ثبت خانه‌های قرآن
کد خبر: 4011522
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
در فارس؛

دوره آموزش عمومی تفسیر قرآن برگزار می‌شود/ فراخوان ثبت خانه‌های قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری دوره آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارسسیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری دوره آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم در این استان خبر داد و گفت: این دوره همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با ظرفیت 600 نفر در استان به صورت مجازی و در سایت آموزش مجازی قرآن کریم با تدریس استاد قرائتی انجام خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح مذکور انجام شده و تعداد 5 تشکل منتخب در شهرستان‌های شیراز، جهرم و نی‌ریز از متقاضیان به صورت مجازی در سامانه آموزشی ثبت‌نام می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه این طرح شامل تفسیر 20 سوره پایانی قرآن کریم می‌شود، افزود: همچنین آزمون پایانی نیز به صورت مجازی در پایان دی‌ماه انجام خواهد شد و به پذیرفته‌شدگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از این برنامه و یا ثبت‌نام در کلاس‌های مربوطه و دیگر کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی و همچنین ثبت آدرس خانه‌های قرآن، موسسات و پایگاه‌های قرآنی در محله‌ها و مناطق مختلف شهری و روستایی درساعات اداری با شماره تلفن 07132344368 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha