پرداخت 42 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان خوزستانی
کد خبر: 4014803
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

پرداخت 42 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان خوزستانی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان خوزستان گفت: برای توانمند سازی نیازمندان و مددجویان خوزستانی بیش از 42 میلیارد تومان تسهیلات درقالب وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

پرداخت 42 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت به نیازمندان خوزستانی

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جمشید هاشمی فرد، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان خوزستان گفت: برای توانمند سازی نیازمندان و مددجویان خوزستانی بیش از 42 میلیارد تومان تسهیلات درقالب وام قرض الحسنه پرداخت شده است.
وی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از ابتدای سال جاری تا کنون 42 میلیارد تسهیلات به‌منظور کارگشایی و رفع نیازهای ضروری به 5 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر افراد نیازمند خوزستانی وام اعطا کرده است.
مدیر امور شعب قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان بابیان اینکه با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در تلاش هستیم بخشی از مشکلات مددجویان و محرومان را برطرف و آن‌ها را به توانمندی برسانیم.
هاشمی فرد تسهیلات در قالب طرح های اشتغال وخودکفایی ، کارگشایی وتسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان خوزستان پرداخت شده است .
هاشمی فرد با تاکید بر توانمندسازی مددجویان کمیته امداد گفت: هدف نهادینه کردن و گسترش سنت قرض الحسنه با شعار بهره جای دیگری است در استان است.
وی با اشاره به عملکرد خوب کمیته امداد استان خوزستان درزمینهٔ همکاری با صندوق امداد ولایت و تعامل با سایر سازمان‌ها و نهادها، گفت: فعالیت‌های این صندوق صد درصد قرض‌الحسنه است.
مدیرعامل صندوق امداد ولایت خوزستان با تأکید بر ضرورت جذب سپرده‌های مردمی برای ارائه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان افزود: با توجه به وجود ظرفیت بسیار بالا در حوزه مشارکت‌های مردمی، می‌توان با جذب مشارکت خیرین به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت و افزایش سپرده‌گذاری به تعداد بیشتری از متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه، پرداخت شود.
وی ادامه داد: تسهیلات کارگشایی به‌صورت قرض‌الحسنه و با اقساط بلندمدت و بدون کارمزد در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند با دغدغه کمتر به رفع مشکلات خود بپردازند.
هاشمی فرد افزود: با گردش وجه سپرده گزاری از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار نیازمند فراهم می‌شود، ادامه داد: وظایف این صندوق گره گشایی از نیازمندان با پرداخت وام‌های قرض الحسنه براساس رعایت موازین شرعی است.
مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان در پایان از مردم نیکوکار خواست تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق واقع در اهواز امانیه میدان راه آهن، ضمن ترویج سنت قرض‌الحسنه، به نیازمندان و محرومان جامعه کمک و آن‌ها را در رفع نیازهایشان یاری کنند.

انتهای پیام
captcha