کارگروه قرآنی لرستان تشکیل شد
کد خبر: 4014848
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
با هدف توسعه فعالیت‌های قرآنی؛

کارگروه قرآنی لرستان تشکیل شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به وجود جلسات و محافل قرآنی فعال در بروجرد، گفت: گسترش و توسعه برنامه‌های قرآنی در اولویت برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان قرار گرفته است که در این راستا کارگروه قرآنی لرستان تشکیل شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، جلسه بررسی مشکلات مؤسسات و خانه‌های قرآن روستایی شهرستان بروجرد، شنبه، ۲۹ آبان‌ماه با حضور حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در این جلسه با اشاره به وجود محافل و جلسات قرآنی فعال در شهرستان بروجرد، گفت: گسترش و توسعه برنامه‌های قرآنی در اولویت برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان قرار گرفته است که در این راستا کارگروه قرآنی لرستان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه بیمه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی لرستان پیگیری می‌شود، بیان کرد: آنچه در مدیریت تبلیغات اسلامی لرستان دنبال می‌شود نگاه حداکثری به فعالیت‌های قرآنی است و باید قرآن محور همه فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی باشد.

در پایان این جلسه مدیران مؤسسات قرآنی بروجرد به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha