22 خوزستانی در آزمون ارتقا داوری شرکت می‌کنند
کد خبر: 4015888
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

22 خوزستانی در آزمون ارتقا داوری شرکت می‌کنند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: آزمون ارتقا داوری مسابقات قرآن کریم فردا 4 آذرماه با حضور 22 خوزستانی برگزار می‌شود.

22 خوزستانی در آزمون ارتقا داوری شرکت می‌کنند

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: برای دومین سال متوالی آزمون ارتقا داوری برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: در سال گذشته از استان خوزستان 2 نفر(جاسم حسینی‌زاده و زهرا عساکره) توانستند آزمون را تا انتها ادامه دهند. 

فرهادی‌نژاد گفت: این آزمون از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف هماهنگی سطح داوران و آشنایی با مقررات است. 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان عنوان کرد: در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان خوزستان از سوی اوقاف سخت‌گیری‌های بسیاری برای انتخاب داور وجود داشت مبنی بر اینکه داوران انتخابی حتما باید مجوز داشته باشند و اگر اینگونه نباشد باید از داورانی که دارای مجوز هستند از استان‌های هم‌جوار برای مسابقات دعوت شود. امسال مسابقات را به هر نحو که بود برگزار کردیم اما برای سال‌های آینده قرار است از داورانی استفاده شود که حتما در آزمون ارتقا داوری شرکت کرده باشند.

وی ادامه داد: امسال نزدیک به 150 نفر در آزمون ارتقا داوری ثبت‌نام کردند اما حدود 20 تا 22 نفر توانستند ثبت‌نامشان را تکمیل کنند. برخی از این افراد اصلا به دنبال ثبت‌نام نرفتند و در فرصت یکماهه سوابق خود را بارگذاری نکردند.

فرهادی‌نژاد بیان کرد: آزمون آزمایشی ارتقا داوری روز گذشته 2 آذرماه برگزار شد و فردا 4 آذرماه ساعت 14 آزمون اصلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha