محفل شعر شاعران خوزستان برگزار شد
کد خبر: 4015997
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

محفل شعر شاعران خوزستان برگزار شد

محفل شعر شاعران خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

محفل شعر شاعران خوزستان برگزار شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محفل شعر شاعران خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این نشست محمد جهان بین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی استانداری خوزستان، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مرتضی جمشیدی، معاون فرهنگی و رسانه این اداره‌کل، شاعران برجسته استان خوزستان و اعضای پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این نشست ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج گفت: در 8 سال دفاع مقدس نقش بسیج قابل بیان نیست. بسیج در تمامی بحران‌های مختلف مانند سیل، زلزله و حتی بحث تخصصی کرونا حضور داشته است.ج

جوروند با اشاره به نقش پررنگ بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: بسیج در طرح عظیم شهید سلیمانی نقش بسزایی داشته که این قابل افتخار است و جای تبریک دارد.

وی اظهار کرد: شاید یکی از مهمترین خصوصیات بسیج این است که خارج از ما نیست. همه به نحوی در بسیج مشارکت مادی، جسمی، معنوی و ... داشته اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی استانداری خوزستان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر بابت برگزاری این برنامه گفت: اداره ارشاد اسلامی با فرهنگ رابطه مستقیم دارد. کار بسیج جدا از کار فرهنگی نیست و همه فعالیت های ما فرهنگی است و ما خودمان را از مجموعه ارشاد اسلامی جدا نمی دانیم.

جهان بین اظهار امیدواری کرد: دوستان در مجموعه‌های فرهنگی پیوسته برای اجرای برنامه های فرهنگی به بسیج کمک کنند.

در این نشست فردین کوراوند، محدثه الماسی، حسین علیپور، حیدرعلی حزباوی و مرتضی بادپروا از شاعران برجسته استان خوزستان به شعرخوانی پرداختند و در پایان از آنها تجلیل شد.

گفتنی است، این برنامه به همت پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha