سه پویش تولیدات رسانه‌ای، دل‌نوشته و کوتاه‌سروده در خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4016457
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

سه پویش تولیدات رسانه‌ای، دل‌نوشته و کوتاه‌سروده در خوزستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری سه پویش تولیدات رسانه‌ای، دل‌نوشته و کوتاه‌سروده به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان خوزستان خبر داد.

ویژه برنامه های دهه ولایت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی

حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: به مناسبت دهه بصیرت(9 تا 19) دی‌ماه و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سه ویژه‌برنامه برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: اولین جشنواره مجازی تولیدات رسانه‌ای بصیرت، ویژه‌برنامه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با محوریت گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه استان خوزستان در قالب ۱ : پوستر، ۲: عکس نوشته، ۳:پادکست و ۴:استوری‌موشن برگزار می‌شود. نفر اول 800 هزار تومان، نفر دوم 700 هزار تومان و نفر سوم 500 هزار تومان جایزه دریافت می‌کنند. 

قربانی همچنین دیگر ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی را اولین پویش مجازی دل‌نوشته بصیرت عنوان کرد و افزود: این برنامه پویش مجازی دل‌نوشته به سردار سلیمانی است که شرکت‌کنندگان دل‌نوشته خود را به مدت 30 ثانیه در قالب فایل صوتی در دو بخش عربی و فارسی می‌توانند ارسال کنند. بهترین اثر در قالب پادکست منتشر خواهد شد.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: سومین برنامه گرامیداشت دهه ولایت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اولین پویش مجازی تک‌بیت و کوتاه‌سروده بصیرت است که تک‌بیت‌ها و کوتاه‌سروده‌های برجسته با خط خوش خوشنویسان استان خوزستان به معرض نمایش گذاشته می‌شود. 

وی عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این سه ویژه‌برنامه 20 آذرماه است و ارسال آثار به شماره 09336114868 در واتساپ امکان‌پذیر است. همچنین برای اطلاع از نحوه برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها شماره تماس 09169302067 در دسترس است. 

انتهای پیام
captcha