بازسازی و نوسازی ۱۴ مدرسه در اندیکا
کد خبر: 4016826
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

بازسازی و نوسازی ۱۴ مدرسه در اندیکا

جهادگران، ۵۰ درصد از طرح بازسازی و نوسازی مدارس برخی مناطق زلزله زده اندیکا را پیش برده‌اند.

بازسازی و نوسازی ۱۴ مدرسه اندیکا در یک ماه

به گزارش ایکنا از خوزستان، سرهنگ يونس زبيدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان مستقر در اندیکا گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ۲ گروه جهادی شهید عباس دانشگر و شهید اسماعیل برمکی، طرح بازسازی، نوسازی و تعمیر ۱۴ مدرسه را در بخش‌های چلو، شیمبار و روستا‌های زلزله زده اندیکا آغاز کرده اند.

زبیدی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیرو‌های جهادی در منطقه برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی‌ها گفت: ۱۴ روز است که نیرو‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه خوزستان کار بازسازی و تعمیرات این مدارس ۳ تا ۶ کلاسه به همراه خوابگاه‌ها و بخش‌های دیگر آن‌ها را آغاز کرده اند که در مجموع ۵۰ درصد از طرح، پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه جهادگران در کار نوسازی مدارس، گچ کاری، برق کاری، تعمیرات شیرآلات، درب و پنجره ها، موزاییک کاری و رنگ آمیزی را انجام می‌دهند اضافه کرد: کاربازسازی و نوسازی ۵ مدرسه تکمیل شده و با همت جهادگران، در مدت یک ماه، تمام ۱۴ مدرسه شناسایی شده در مناطق آسیب دیده از زلزله بازسازی و نوسازی خواهند شد.

به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، تاکنون ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیش برد طرح، هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha