برگزاری مسابقه صوت و لحن ویژه قاریان برتر مصری
کد خبر: 4017139
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۱

برگزاری مسابقه صوت و لحن ویژه قاریان برتر مصری

وزارت اوقاف مصر از برگزاری مسابقه صوت و لحن ویژه قاریان و اعضای هیئت علمی دانشگاه الازهر خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، وزارت  اوقاف مصر اعلام کرد که مسابقه صوت نیکو ویژه قاریانی که از صوتی زیبا برخوردارند، از جمله قاریان معتبر مصری و اعضای هیئت علمی و معاونان دانشگاه الازهر و همچنین قاریان مورد تأیید اتحادیه رادیو و تلویزیون این کشور برگزار می‌شود.
 
بنا به اعلام این وزارتخانه، مسابقه مذکور به صورت کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا سه‌شنبه 8 دسامبر (17 آذر) فرصت دارند فرم ثبت‌ نام را ارسال کنند.
 
وزارت اوقاف مصر در خصوص جوایز این مسابقه نیز اعلام کرد: رتبه اول این مسابقه در شب قدر ماه رمضان آینده در مراسمی با حضور رئیس جمهور تجلیل خواهد شد و نام او به عنوان نخستین قاری برای اعزام به سفرهای داخلی در ماه رمضان ثبت می‌شود.
 
این وزارتخانه جوایز مالی مسابقه را نیز به ترتیب زیر اعلام کرد:

ـ رتبه اول کشوری 50 هزار پوند مصری؛ در صورت کسب نمره حداقل 85 درصد در هر دو امتحان کتبی و شفاهی، همراه با ثبت در فهرست سفر داخلی قاریان در ماه رمضان.

ـ رتبه دوم کشوری 30 هزار پوند؛ در صورت کسب نمره حداقل 80 درصد در هر دو امتحان کتبی و شفاهی، همراه با ثبت در فهرست سفر داخلی قاریان در ماه رمضان.

ـ رتبه سوم کشوری 20 هزار پوند؛ در صورت کسب نمره حداقل 75 درصد در هر دو امتحان کتبی و شفاهی، همراه با ثبت در فهرست سفر داخلی قاریان در ماه رمضان.

ـ 5 جایزه دیگر به ارزش 10 هزار پوند مصری به 5 برگزیده دیگر؛ در صورت کسب نمره حداقل 70 درصد در هر دو امتحان کتبی و شفاهی، همراه با ثبت هر یک از آنها در فهرست سفر داخلی قاریان در ماه رمضان.

ـ 15 جایزه دیگر به ارزش 3 هزار پوند مصری به برگزیدگان بعدی.
انتهای پیام
captcha