برگزاری جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز
کد خبر: 4018476
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

برگزاری جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز

مرحله دانشگاهی بیست‌ و ششمین جشنواره قرآنی هدهد در سه گروه دانشجویان، کارمندان و استادان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال برگزاری است.

برگزاری جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز

صدیقه رجایی، رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: مرحله دانشگاهی بیست‌ و ششمین جشنواره قرآنی هدهد در سه گروه دانشجویان، کارمندان و استادان در این دانشگاه در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: این جشنواره ویژه دانشجویان، کارمندان و استادان این دانشگاه‌ است و فایل رشته‌های آیین سخنوری، قرائت ترتیل و تحقیق ارسال شده است. فردا رشته حفظ در دو گروه آقایان و بانوان ضبط و داوری می‌شود. فاطمه پنبه‌دانه‌زاده و سنا منبوهی در گروه بانوان و عبدالله میاحی و سواری در گروه آقایان داوری این مسابقات را بر عهده دارند. 

رجایی گفت: هر دانشگاه به منظور برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن تصمیم گرفت که حضوری یا غیرحضوری برگزار کند. ما تا 20 آذرماه فرصت داریم فایل‌های مسابقه سه گروه شرکت‌کننده را در سایت جشنواره بارگزاری کنیم. داوران پس از بررسی راه‌یافتگان به مرحله کشوری را معرفی خواهند کرد. 

رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: همچنین مرحله کتبی این جشنواره به صورت آنلاین 23 آذرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. 

وی اظهار کرد: همچنین 15 دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار هنری برای وزارت تعیین شده است. 

انتهای پیام
captcha