خوزستانی‌ها در آزمون مجدد ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم شرکت می‌کنند
کد خبر: 4018777
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

خوزستانی‌ها در آزمون مجدد ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم شرکت می‌کنند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری آزمون مجدد طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم برای شرکت‌کنندگان استان در 25 آذرماه خبر داد.

آزمون طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: در پی قطعی اینترنت در زمان برگزاری آزمون طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم در 4 آذرماه در برخی از شهرهای خوزستان تعدادی از شرکت‌کنندگان این طرح نتوانستند در آزمون شرکت کنند یا آزمون خود را به پایان ببرند. 

وی ادامه داد: به همین علت با هماهنگی‌های صورت‌گرفته از سوی اوقاف خوزستان با مرکز امور قرآنی سازمان مقرر شد که فرصت دیگری به این شرکت‌کنندگان داده شود و 25 آذرماه این آزمون یا به حضوری و یا به صورت آنلاین با معرفی درگاه اینترنتی دیگری برای این افراد برگزار شود. 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان ادامه داد: امسال نزدیک به ۱۵۰ نفر در آزمون ارتقا داوری ثبت‌نام کردند، اما حدود ۲۰ تا ۲۲ نفر توانستند ثبت‌نامشان را تکمیل کنند.

فرهادی‌نژاد همچنین بیان کرد: آزمون رشته تفسیر قرآن در مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 5 نماینده از استان خوزستان پنجشنبه 25 آذرماه به صورت آنلاین در اداره‌کل اوقاف خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha