منطق اصلی روز ۱۶ آذر، نه به آمریکا و نه به نظام سلطه است
کد خبر: 4018983
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

منطق اصلی روز ۱۶ آذر، نه به آمریکا و نه به نظام سلطه است

حجت‌الاسلام شفیعی با بیان اینکه باید در برابر سلطه و استکبار ایستاد و یک قدم عقب‌نشینی، امید بیشتری برای عقب‌نشینی در دل مستکبران ایجاد می‌کند، گفت: منطق اصلی روز ۱۶ آذر، نه به آمریکا و نه به نظام سلطه است. امروز از ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ دهه‌ها گذشته است و منطق آن روزها، هنوز منطقی درست و کارآمد در برابر استکبار است.

منطق اصلی روز ۱۶ آذر، نه به آمریکا و نه به نظام سلطه است
به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در دیدار با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز ۱۵ آذرماه به مناسبت روز دانشجو با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، با آرزوی سلامتی برای دکتر خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز که به دلیل بیماری در این دیدار حضور نداشت، اظهار کرد: این نشست در آستانه روز دانشجو برگزار شده است هر چند هنوز دانشگاه‌های وزارت علوم عملا تعطیل هستند. 
 
وی افزود: حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در دانشگاه شهید چمران اهواز نشانه توجه و پدری ایشان نسبت به دانشجویان و یک حضور مبارک و میمون است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: روز ۱۶ آذر، روز دانشجو ریشه در منطق ضد استکباری و استکبارستیزی ملت ایران دارد. استکبارستیزی یعنی دست رد به سینه منطقی که می‌گوید همه چیز باید به اذن من و با اجازه من باشد حتی اگر کار شما را قبول داشته باشم.

وی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند مستکبران تغییر رویه داده‌اند و ژن آن‌ها اندکی اصلاح شده است، افزود: منطق استکبار همیشه یکی است و این مساله را سنت الهی و تجربه تاریخی به خوبی به ما ثابت کرده است.

شفیعی با بیان اینکه باید در برابر سلطه و استکبار ایستاد و یک قدم عقب‌نشینی، امید بیشتری برای عقب‌نشینی در دل مستکبران ایجاد می‌کند، گفت: منطق اصلی روز ۱۶ آذر، نه به آمریکا و نه به نظام سلطه است. امروز از ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ دهه‌ها گذشته است و منطق آن روزها، هنوز منطقی درست و کارآمد در برابر استکبار است.

وی گفت: در حرکت استکبارستیزانه روز ۱۶ آذر، دانشجویان پیش قدم بودند و این مساله‌ای بسیار مهم و قابل تکریم است.

انتهای پیام
captcha