طرح ارزیابی، رصد و پایش خانه‌های قرآن در رفسنجان برگزار شد
کد خبر: 4021314
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷

طرح ارزیابی، رصد و پایش خانه‌های قرآن در رفسنجان برگزار شد

مسئول کانون قرآن از مراکز قرآنی رفسنجان با بیان اینکه طرح ارزیابی، رصد و پایش خانه‌های قرآن در رفسنجان به صورت میدانی برگزار شد، گفت: از نتایج ارزیابی در ادامه کار خانه قرآن و عترت می‌توان به استمرار فعالیت به عنوان خانه قرآن و یا تبدیل به مؤسسه، جلسه قرآن و یا لغو مجوز و توقف کار اشاره کرد.

طرح ارزیابی، رصد و پایش خانه‌های قرآن در رفسنجان برگزار شدبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان امروز پنجشنبه 25 آذر ماه امیر زینلی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: رصد و پایش خانه‌های قرآن از روز گذشته در رفسنجان آغاز شده است و خانه‌های قرآن و عترت شهری و روستایی به صورت میدانی مورد پایش و ارزیابی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با دستورالعمل تأسیس و فعالیت خانه‌های قرآن و عترت از سال 1387 تاکنون 75 خانه قرآن در رفسنجان مجوز فعالیت گرفته‌اند و خانه‌های قرآن و عترت با اجرای برنامه‌های بومی و ابتکاری مؤثر، برنامه‌های قرآنی را برای عموم مردم برگزار می‌کنند.

زینلی با بیان اینکه در اولین روز از این طرح، خانه‌های قرآن ده‌گانه در شهر رفسنجان و روستاهای حومه مورد بازدید قرار گرفتند، گفت: از نتایج ارزیابی در ادامه کار خانه قرآن و عترت می‌توان به استمرار فعالیت به عنوان خانه قرآن و یا تبدیل به مؤسسه، جلسه قرآن و یا لغو مجوز و توقف کار اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha