توسعه ستاد بازسازی عتبات در هفتاد درصد شهرها و روستاهای تابعه دزفول
کد خبر: 4023976
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

توسعه ستاد بازسازی عتبات در هفتاد درصد شهرها و روستاهای تابعه دزفول

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دزفول گفت: این ستاد در راستای توسعه سازمان ستاد بازسازی عتبات عالیات در سطح بیش از هفتاد درصد شهرها و روستاهای تابعه اقدام کرده است.

یبه گزارش ایکنا از خوزستان، گردهمایی نمایندگان و رابطان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دزفول امروز دوشنبه 6 دی با حضور مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان و مسئولان شهرستانی در دزفول برگزار شد.

غلامعلی نوری‌زاده، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دزفول در این مراسم گفت: این ستاد در راستای توسعه سازمان ستاد بازسازی عتبات عالیات در سطح بیش از هفتاد درصد شهرها و روستاهای تابعه اقدام کرده است و امیدواریم تا پایان سال جاری در مابقی شهرها و روستاهای تابعه رده‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات راه اندازی شود.

نوری‌زاده افزود: بحمدالله استقبال خیرین و محبان اهل بیت(ع) برای مشارکت در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه به صورت نقدی، تقسیطی و اهدای کالا و مصالح مورد نیاز بازسازی عتبات مقدسه در سطح خیلی خوبی قرار دارد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دزفول گفت: تمامی وجوهات و نذورات اهدایی برای بازسازی عتبات مقدسه در داخل کشور پس از تبدیل شدن به مصالح و کالا از تولیدکنندگان داخلی به عتبات مقدسه ارسال می‌شوند.

وی اظهار کرد: این ستاد در کنار وظیفه اصلی خود که بازسازی عتبات مقدسه است، به واسطه ارتباط نزدیک با خیرین و مواکب اربعین حسینی و با پشتیبانی آنها توانسته در حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل و ایام کرونا بیش از 9 میلیارد تومان شامل کمک‌های معیشتی، رسیدگی به مناطق محروم، اقلام پزشکی و بهداشتی به نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha