توانمندی مجموعه‌های فرهنگی مردم‌نهاد خوزستان در جریان‌سازی برای جبهه انقلاب/خیلی نیازمند ادارات رسمی نیستیم
کد خبر: 4024077
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

توانمندی مجموعه‌های فرهنگی مردم‌نهاد خوزستان در جریان‌سازی برای جبهه انقلاب/خیلی نیازمند ادارات رسمی نیستیم

مسئول شبکه رسانه‌ای صف با بیان اینکه این شبکه رسانه‌ای، یکی از ده‌ها مجموعه‌ مردم‌نهاد خوزستان است که تولیداتی در سطح ملی دارد، گفت: متاسفانه اداراتی که درگیر بروکراسی هستند، کمتر به این مجموعه‌ها توجه می‌کنند و ما به برهه‌ای رسیده‌ایم که اگر قرار است جریانی برای جبهه انقلاب در حوزه رسانه و در حوزه فرهنگی اتفاق بیفتد، خیلی نیازمند ادارات رسمی نیستیم‌.

توانمندی مجموعه‌های فرهنگی مردم‌نهاد خوزستان در جریان‌سازی برای جبهه انقلاب/خیلی نیازمند ادارات رسمی نیستیم

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام میلاد امینی‌موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف در حاشیه آیین رونمایی از ۲۵ محصول رسانه‌ای با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که عصر امروز ۶ دی در اهواز برگزار شد به ایکنای خوزستان گفت: این آثار توسط شبکه رسانه‌ای صف که مجموعه‌ای مردم نهاد و فرهنگی است، تولید شده‌اند و قرار است از شبکه‌های مختلف سیما اکران شوند.

وی ادامه داد: قالب این آثار، مستند، پویانمایی نماهنگ و کلیپ و مجموعه فیلم داستانی کوتاه با موضوع حاج قاسم سلیمانی است. اسامی این مستندها شامل مستند  «مصباح عزیز» است که به مدت ۵۰ دقیقه تولید شده است و از شبکه سه پخش خواهد شد. مستند موشن  «بدرقه تا بهشت» با موضوع تشییع میلیونی پیکر شهید حاج قاسم در اهواز است. این مستند به زبان عربی به نام  «وثائقی میلیونیه الاهواز» از شبکه العالم و الاهواز پخش می‌شود.

امینی‌موحد ادامه داد: مجموعه داستانی  «تو همیشه زنده‌ای» با موضوع عشق متقابل حاج قاسم سلیمانی و مردم خوزستان در برهه‌های مختلف، در ۱۰ قسمت کار شده است. این مجموعه به زبان عربی تحت عنوان  «نحن قاسم» که شعار محوری جبهه رسانه‌ای فرهنگی در حوزه بین‌الملل است، نیز تولید و آماده اکران شده است.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف افزود: در کنار این کارها مجموعه  «گنجینه جنگ» تولید شد که موضوع آن صحبت‌های حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس درباره مدیریت موضوع مدافعان حرم و پیروزی‌هایی است که در جبهه‌های مختلف به دست آوردند‌. کار پیش تولید این محصولات از دو ماه پیش شروع شد.

به گفته این فعال فرهنگی، همه عوامل تولید کننده این برنامه‌ها طلاب و دانشجویان دغدغه‌مندی هستند که بدون چشم‌داشت مالی و صرفاً با هدف بزرگداشت این شهید عزیز و با اهداف فرهنگی پای کار آمدند. شبکه رسانه‌ای صف یکی از مجموعه‌‌هایی است که دستور آتش به اختیار مقام معظم رهبری را به دیده منت گذاشته و کارهای مختلفی را با موضوعات معارفی و انقلابی تولید می‌کند.

امینی‌موحد در پایان تصریح کرد: امروز اگر ظاهر قصه این است که آیین رونمایی از ۲۵ اثر شبکه رسانه‌ای صف برگزار می‌شود، معنای آن این است که ما در استان زرخیز خوزستان از این مجموعه‌های مردم‌نهاد کم نداریم و شبکه رسانه‌ای صف یکی از ده‌ها مجموعه‌ای است که تولیداتی در سطح ملی دارد، اما متاسفانه اداراتی که درگیر بروکراسی هستند، کمتر به این مجموعه‌ها توجه می‌کنند. ما به برهه‌ای رسیده‌ایم که اگر قرار است جریانی برای جبهه انقلاب در حوزه رسانه و در حوزه فرهنگی اتفاق بیفتد، خیلی نیازمند ادارات رسمی نیستیم و همین مجموعه‌های فرهنگی و مردمی می‌توانند جریان‌سازی انجام دهند.

انتهای پیام
captcha