آغاز پایش خانه‌های قرآن و عترت البرز
کد خبر: 4027551
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

آغاز پایش خانه‌های قرآن و عترت البرز

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: همزمان با اجرای طرح ملی ارزیابی و پایش خانه‌های قرآن و عترت بیش از 144 خانه قرآن و عترت شهری و روستایی در استان البرز پایش می‌شوند.

جواد ملازاده تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز،  از آغاز طرح ملی ارزیابی و پایش خانه‌های قرآن و عترت(ع) در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور شناسایی وضعیت خانه‌های قرآن و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مراکز و همچنین پی‌ بردن بیشتر به نقاط ضعف و چالش‌های موجود آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از اهداف مهم این طرح پس از شناخت کلی ظرفیت‌های شاخص خانه‌های قرآن و توانمندی‌های مدیران این تشکل‌ها، ارتباط و اتصال این خانه‌ها با یکدیگر با هدف تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت این مراکز است.

این مسئول بیان کرد: دو گروه ارزیاب از خانه‌های قرآن و عترت شهری و روستایی استان بازدید خواهند کرد و این پایش تا ۱۰ بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

ملازاده در پایان گفت: پس از ارزیابی، خانه‌های قرآنی که نمرات ۷۰، ۸۰، ۹۰ را از ۱۰۰ امتیاز کسب کنند گواهی سطوح اول، دوم و سوم را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha