در حاشیه‌های شهر اهواز از هر جهت کم‌کاری شده است
کد خبر: 4028399
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

در حاشیه‌های شهر اهواز از هر جهت کم‌کاری شده است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز گفت: در نگاه اول، اهواز یک شهرستان برخوردار به نظر می‌رسید اما محرومیت در اهواز به ویژه در نقاط حاشیه‌ای نشان داد که جای کار بسیار زیاد است.

در حاشیه‌های شهر اهواز از هر جهت کم‌کاری شده است

به گزارش ایکنا از خوزستان، ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه‌ای اهواز که امروز ۲۳ دی‌ماه در جریان سفر اعضای این کمیسیون به خوزستان انجام شد، اظهار کرد: امروز از مناطق حاشیه‌ای و همچنین یکی از مناطق واقع در مرکز شهر که جزو محروم‌ترین مناطق شهر محسوب می‌شود، بازدید کردیم؛ به ندرت در داخل یک شهر چنین منطقه محرومی وجود دارد.

وی افزود: کارهایی در مورد بهبود وضعیت فاضلاب این محلات آغاز شده است اما این کارها دیر شروع شده‌اند که در جلسه جمع‌بندی، این مساله را پیگیری می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو قول ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مناقصه را برای انجام پروژه‌ها داده است که این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا ادامه کار عمرانی در این خصوص انجام شود.

وی اشاره به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز بیان کرد: از هر جهت در این زمینه کم‌کاری مشاهده شده است که مقرر شد کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مدیران ملی را در جریان کار قرار دهند.

اسماعیلی افزود: مقرر شد افرادی که واجد شرایط قرار گرفتن تحت پوشش هستند و پشت نوبتی‌های بهزیستی و کمیته امداد(ره)، تحت پوشش این نهادها قرار بگیرند. مشکلات موردی نیز حل خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم این اراده نمایندگان مردم خوزستان و کمک دولت، مرهمی بر حاشیه‌نشینی باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این بازدیدها دیدگاه این کمیسیون نسبت به مسائل نقاط حاشیه شهر اهواز عمیق‌تر شد، گفت: در نگاه اول، اهواز یک شهرستان برخوردار به نظر می‌رسید اما محرومیت در اهواز به ویژه در نقاط حاشیه‌ای نشان داد که جای کار بسیار زیاد است.

انتهای پیام
captcha