اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی افتتاح شد
کد خبر: 4028912
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی افتتاح شد

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی،‌گفت: این اردوها به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شوند.

مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی

به گزارش ایکنا از خوزستان، مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی سراسر کشور که امروز، یکشنبه، ۲۶ دی به میزبانی یادمان شلمچه برگزار شد، اظهار کرد:‌ ادوهای راهیان نور دانش‌آموزی از امروز آغاز و تا پایان فررودین‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد. اردوهای راهیان نور حضوری به صورت محدود و به صورت جمع نخبگانی با حضور 4 تا 5 دستگاه اتوبوس از هر استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود. همچنین در راهیان نور مجازی تعدادی از راویان به یادمان‌ها اعزام می‌شوند و با ضبط برنامه از طریق شبکه شاد برای همه دانش‌آموزان ایران پخش می‌شود. 

باستان گفت: راهیان نور دانش‌آموزی یکی از مؤثرترین برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی است و دستیابی به شش ساحت سند تحول بنیادین را در پی دارد و اگر خوب پیاده شود می‌تواند نسلی همچون دانش‌اموزان شهید را تربیت کند. اگر مفاهیم دفاع مقدس برای دانش‌آموزان دهه 80 و 90 تبیین شود بر تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب تأثیرگذار خواهد بود. 

انتهای پیام
captcha