معرفی کانون‌های مساجد برتر خوزستان برای شرکت در مسابقات رویداد ملی فهما
کد خبر: 4029537
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

معرفی کانون‌های مساجد برتر خوزستان برای شرکت در مسابقات رویداد ملی فهما

در مرحله استانی مسابقات رویداد ملی فهما در خوزستان، 15 کانون فرهنگی هنری برتر به کشور معرفی شدند.

معرفی کانون‌های فرهنگی هنری برتر خوزستان برای شرکت در مسابقات رویداد ملی فهماحجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه سومین رویداد ملی فهما امسال با شعار «به توان مردم» برگزار شد، گفت: این رویداد از مهر 1400 آغاز شد و تا 30 آذر ادامه داشت. این رقابت در 3 شبستان(فرهنگ، هنر و نوآوری) و 12رواق(ترنج، دانش، رسانه، سرود، فناوری، فیلم، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور، نمایش و همدلی) برگزار شد.

همت‌پور توضیح داد: اعضا و مدیران کانون در طول رویداد باید فعالیت خود را در بخش‌های مختلف در سایت بچه‌های مسجد ثبت می‌کردند. قریب 1100 کانون در سطح استانی شرکت کردند و آثار خود را در سامانه به ثبت رساندند. 

وی اظهار کرد: در مرحله استانی این رویداد، 15 کانون برتر را در این رواق‌ها انتخاب و به کشور معرفی کردیم. بر اساس شاخص‌های کیفی که از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد معرفی شد، کیفیت عملکرد این کانون‌ها در رواق مورد نظر بررسی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان  اظهار کرد: شاخص‌ها در بررسی عملکرد کانون‌ها شامل کیفی سازی فعالیت‌ها، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار، حمایت از تولیدات شاخص کانون‌، شناسایی و توانمندسازی و به کارگیری استعدادهای برتر و حضور موثر بچه‌های مسجد در فضای مجازی است.

انتهای پیام
captcha